Inlägg från: She is Me |Visa alla inlägg
  • She is Me

BF september 2011

Mår mycket mer illa denna gången. Upplever att jag är tröttare, men man kan ju inte vila på samma vis när man har två barn.

• She is Me

Syltvessla 4 mil åt vilket håll? Låter som mina hemtrakter ;) fast jag bor utanför Höör

• She is Me

NornaB du bodde i nävlinge? Där brukar jag köra igenom när jag ska till önnestad.:)

• She is Me

7+6 här illamåendet har börjat släppa men nu har jag fått den berömda yrseln, skitjobbigt:( nån som har tips som hjälper? Nästan så jag önskar att illamåendet kom tillbaka! :D

• She is Me

Vill bli fyra; nej jag har varken lågt eller högt blodtryck. Yrseln är pga hormoner enligt barnmorskan, men det säger dem till allt de inte kan reda ut vad det är ;)

• She is Me

Cornelia: Rul görs mellan v 16-19 skulle de de tycka att fostret är för litet får du komma tillbaka och göra ett nytt. Men var det inte din BM som tyckte du var längre gången? El blandar kjag ihop allt nu

• She is Me

Fick tid för Kub idag, den 24/2 på makens födelsedag är då i vecka 12+0 vi hoppas på en bra present :)

• She is Me

Jolisan Usch jobbigt det där! Tur att du ska på vul nästa vecka, håller tummarna på gott besked!

Svar på tråden BF september 2011