• 83Lovika

BF september 2011

Tack för era svar om FP. Låter som en bra ide att fylla i för typ 4 månader på engång. Ska väl inte tillbaks till jobbet så snabbt ;)
    eftersom man kan ta ut fp även innan BF så borde man ju kunna fylla i det nu.. ska forska i det där snart.. skulle vara skönt att det fixat.

Sambon o jag skrev inköpslista till bebisen igår kväll.. det känns mer o mer verkligt, särskilt när det för oss mest är "smågrejer" kvar (klar med vagn, säng, skötbord). Visade honom Tesansblogg också på den 32veckors bebisen..  =) man kan inte fatta att det är sant att en sån liten men ändå så "klar" bebis är i magen nu..

Skönt att allt såg bra ut Melinda, du får köpa hem drickyoghurt o såna grejer som är lätt att få i sig trots värme o dålig aptit.

LillaGreizn, förstår att du lär vara bra less på att åka dit nu.. du får se det positivt, när det väl är dags så hittar du dit och på avdelningen iallafall ;)         

BF 13/9-11
  • 83Lovika

Tesan: ja jag/vi såg klippen..!  Att bebisen kan skrika osv.. helt otroligt! hihi. Min sambo tyckte lika..=)

BF 13/9-11
  • 83Lovika

Skönt att höra lillagreizn, nu hoppas vi att kontrollerna fortsätter vara bra!

BF 13/9-11
  • 83Lovika

Usch vad mkt besvär som börjar komma nu, onda förvärkar/ sammandragningar, foglossning osv. Märks att vi börja närma oss slutet.

Får hoppas att det hålls på en OK nivå så vi ändå kan njuta av sommaren..
    Snart är september här o det är dags för oss att föda bebis.. !! Kan inte förstå att det ändå har gått så pass fort..

BF 13/9-11
  • 83Lovika

Besök hos BM idag vecka 31+5

SF : 32cm
    BT : 120/60
    HB: 139
    Glucos: 5,2
    Vikt: +10kg sedan inskrivning.

Allt var bra o hon tyckte jag såg väldigt pigg ut :-P

Huvudet på bebis är nedåt nu men ruckbart (första ggn vi kollade det)             

BF 13/9-11
  • 83Lovika

ja vi får hoppas att bebisen stannar nedåt nu med huvudet  ;)
    Får se om o när den fixerar sig, lär ju va ett bra tag kvar tycker man.. än är det nog gott om plats i bäckenet.. ?
    Jag har inte känt av nå foglossning alls..
    Kanske jag inte luckras upp i bäckenet eller kan det luckras upp ändå bara att man inte får ont..?

BF 13/9-11
  • 83Lovika

ok skönt o höra det =D Så jag inte behöver oroa mig att dem är låsta då hehe. Då ska man bara vara glad att man slipper..

Har känt små ilningar i "symfysen" dock nån enstaka gång men har tänkt att det kanske är bebisen som kommer åt nån nerv 

BF 13/9-11
  • 83Lovika

Ja då får vi vara glada så länge vi slipper foglossning!! Men det är ju ett tag kvar så det kanske hinner komma innan det är dags.. vågar inte ropa hej än 

BF 13/9-11
  • 83Lovika

Lillagreizn, förstår att det inte är nå roligt då man misstänker att det är nå knas eller för kontroller.. men TUL vore inte helt fel.. bara för att få kolla att lillen växer som han/hon ska (inte för att jag misstänker att den inte gör det).
    Jag har bara gjort ett enda ultraljud - RUL.. men snart är det ju dags för lillen att komma ut på riktigt =)

BF 13/9-11
Svar på tråden BF september 2011