• Limpaan

Är detta en normal mage i vecka 18? Hur såg ni ut?

Jag är bara nyfiken på hur en mage brukar se ut i vecka 18.
    Jag tycker att magen fortfarande sitter så långt ner! Har knappt ändrats någonting ovanför naveln och jag har
    gått ner ca 1-2 kg i vikt hittills. Posta gärna bilder på era magar i vecka 18! :)

• Svar på tråden Är detta en normal mage i vecka 18? Hur såg ni ut?
  • ELLEoClara

Tror jag har bilder i min presentation under starka bilder

• HWR

Min mage såg exakt ut som din! Den började synas "på riktigt" runt v.25. Har inga bra kort att lägga upp då jag inte började ta magbilder förrens det började synas. Men på bilder från semestern när jag var i vecka 18-19 såg jag ut som du :)

• linda åk

varför syns inte bilden från min dator?? =/

• Limpaan
    HWR skrev 2010-12-26 17:31:57 följande:
    Min mage såg exakt ut som din! Den började synas "på riktigt" runt v.25. Har inga bra kort att lägga upp då jag inte började ta magbilder förrens det började synas. Men på bilder från semestern när jag var i vecka 18-19 såg jag ut som du :)
    hur stor blev du sen då? Hade du relativt liten mage hela tiden eller "exploderade" den sen?:)
  • Norpan

Min mage kom också senare... i v.24 började den bli rund, sen gick det ganska fort. Totalt gick jag upp 8 kg... en kulmageFlört

• Mariiiiiie

tror jag ska ha i bland mina foten "bebis/Mage" och jag vecka ingenting försen vecka 20, då sa de pang!

• HWR
    Limpaan skrev 2010-12-26 17:58:11 följande:
    hur stor blev du sen då? Hade du relativt liten mage hela tiden eller "exploderade" den sen?:)
    Klart den växte på sig :) Men jag fick aldrig nån bjässe-mage..tror mit sf-mått var som störst på 36 cm.

Nu väntar jag nr 2 och min mage är större än din redan, är i v.14!
  • mallanis

Åh en till som inte har så stor....antar att du är förstföderska? Jag är i vecka 17 och ser ut ungefär som du... Blir ju orolig när man tittar på en del magbilder och tycker att man är för liten ;) fast man kanske ska vara glad. =)

Tredje gången gillt!?
  • Lovely Miia

så här såg jag ut i vecka 17+3 =)
  • Limpaan

Ja jag är förstföderska =) Jisses, det verkar vara så himla olika för alla! Men de flesta som väntar en andra bebis blir större fortare.

En annan sak jag funderar över är när ni kände första sparkarna? Ni som är förstagångsmammor alltså?
    Jag troooor att jag känt något men jag vet inte!  

Svar på tråden Är detta en normal mage i vecka 18? Hur såg ni ut?