Inlägg från: Agent Fluff |Visa alla inlägg
  • Agent Fluff

Kaffemaskin med kapslar - tips mottages

Vi har en Tassimo och är jättenöjda med den.

www.tassimo.se/tassimo/page

Det som var avgörande för att vi köpte just denna är dels priset och dels att dom samarbetar med TerraCycle där man kan skicka in kapslarna gratis och återvinna dom.

• Agent Fluff

Tassimokapslarna kan man köpa delsonline och dels i flera olika affärer som mediamarkt, onoff, elgiganten och så vidare och även på ica maxi, willy´s, citygross, mfl.

• Agent Fluff
    Agent Fluff skrev 2010-12-27 11:19:53 följande:
    Tassimokapslarna kan man köpa delsonline och dels i flera olika affärer som mediamarkt, onoff, elgiganten och så vidare och även på ica maxi, willy´s, citygross, mfl.
    dels online ska det ju stå
  • Agent Fluff
    Qwaser skrev 2010-12-27 14:32:21 följande:
    Jag har varit lite inne på en Tassimo. Det verkar vara hyfsat pris på den. Men vad skiljer de olika apparaterna? Får surfa runt och kolla. Vad avgjorde att du köpte just den du har?
    Det jag gillar med Tassimo är att man kan göra choklad i den ;)). Men det kanske man kan göra i alla och hur den smakar vet jag ju inte.
    Som sagt, det som var avgörande för att vi köpte just Tassimon är dels priset och dels att dom samarbetar med TerraCycle där man kan skicka in kapslarna gratis för återvinning.

Marabou's choklad är så gudomligt god! Har även beställt Milkas choklad, men har inte fått leveransen ännu så jag vet inte om den är god. Har i alla fall svårt att tro att NÅGON choklad kan slå Marabou *mmmm*
  • Agent Fluff
    Amy27 skrev 2010-12-27 16:57:38 följande:
    Agent Fluff: jag har köpt å testat både Marabou, Milka och Cote dor. Alla är mumsiga! Men marabou är fortf nr1!
    Misstänkte nästan det
  • Agent Fluff
    Teddybjörnen Fredriksson01 skrev 2010-12-28 12:33:07 följande:
    Vi har en Tassimo hemma - är supernöjda.
    Det som var avgörande för oss var att man kan köpa kapslarna i stort sett överallt, man kan brygga mer än kaffe som te och choklad.
    Ett minus är mjölken som är sötad... nu har de fått en del kritik för det och med lite tur kanske de gör om den . Men det kan jag ta, att det är lite sött, för det är väldigt gott
    Håller med! Jag tror att det blir ändring på det snart... Mannen behöver i alla fall inget socker i kaffet längre Han som har två bitar i ett stort kaffeglas annars tycker attd et blir perfekt utan, så det är ju en smaksak.
Svar på tråden Kaffemaskin med kapslar - tips mottages