• Peppa

Ni som är arbetslösa!

Hej! Gör ett sista försök att få tag i arbetssökande som kan tänka sig att besvara en kort enkät.
    Missivbrev finns på enkätens sida men syftet är ett skolarbete om motiverande faktorer.

Vi står och delar ut enkäten på arbetsförmedlingar också men så här i juletid så är det lite svårt att få ihop en bra volym och då vi inte har särskilt lång tid på oss att samla ihop ett underlag så ställer även frågan här.
    Snälla, skulle du kunna tänka dig att offra 3-5 minuter på att besvara några frågor kring ditt arbetssökande ditt arbetsliv? Enkäten är HELT anonym!

Om du känner att du kan ta dig tid så klicka bara på länken härunder så kommer du till den enkla webbversionen av enkäten. Kanske inte så grafiskt vacker men så var var verktyget gratis också :).

arbetssokande.speedsurvey.com/

Jag önskar er alla en fortsatt god jul och ett gott nytt år!

• Svar på tråden Ni som är arbetslösa!
  • Pappasnartb

Nå kommer jag dock inte vara arbetslös fom 20 januari men men kanske skall fylla i den.

• Peppa

TACK till er som har besvarat! Det var nästintill tomt på arbetsförmedlingen idag så ni på familjeliv hjälper något oerhört! Ni är mina hjältar <3

Håller tummarna för att ytterligare några fler ska upptäcka tråden och ta sig tid att besvara enkäten.

Hälsningar, Petra

• Peppa

Jag behöver "bara" 10 till!!

Några få fler som kan tänka sig att besvara enkäten?

Mvh Petra

• Peppa

Någon? behöver bara några få till! :)
    SNÄLLA?

• Shadowcat

hade gärna hjälpt till, men vet inte om jag gils? Jag är timanstäld och jobbar aldrig (förutom ibland på sommaren) heltid och letar heltidsanställning.

• Mrs K

Jag undrar också om jag räknas. Går på aktivitetsstöd nu (praktikplats). Säg bara till om det kan vara till någon nytta så går jag in och svarar.

• Vicha

Har fyllt i, kul att hjälpa till!
    Lycka till med ert skolarbete!

• Nollfemnollnioelva

Har svarat och puffar.

• Orustbon

Jag såg denna tråd först idag. Jag har fyllt i, hoppas att jag inte gjorde det försent! Lycka till!!!

Svar på tråden Ni som är arbetslösa!