Inlägg från: Mamma till 3 M |Visa alla inlägg
  • Mamma till 3 M
    EmilieC skrev 2011-01-03 14:11:25 följande:
    Grattis!  :)

    Okej, inte ens så  det syns lite? Det syns ingenting på mig...  Har ju bara gått ner i  vikt. Men  jag har ring  min  barnmorska idag, och  lämnat medelande på hennes  telefonsvarare. För jag vill  verkligen inte spy nå  mer nu...
    ingen bebismage i sikte.. är lite rund sedan innan o har gått upp ca 7 kg redan så kanske aningen fläskigare då ;).. men kan ställa mig spritt språng naken framför spegeln o ser inte gravid ut nånstans.. längtar tills kulan kommer =)

    Har du fått utskrivet några tabletter? om inte.. så fixa en läkartid så du kan få det.. det där illamåendet är riktigtt jobbigt :(
  • Mamma till 3 M
    EmilieC skrev 2011-01-03 22:19:26 följande:
    Okej, ja jag har ju inte alls gått upp och  har inte ens en antydan till bebis mage...  :/  Längtar jag med tills det börjar  synas, ska bli mysigt! :D

    Nej jag har inte fått  det, men förhoppningsvis  så hör  min barnmorska av sig imorgon så jag vet  vad jag  ska göra... Är ju rädd  att barnet inte  mår bra,  bara idag har jag spytt 2 gånger liksom.
    Barnet tar ju vad det behöver, så det är mest du som får lida av ditt illamående. säg till barnmorskan i telefon att dom skriver ut recept till dig.. jag har endast kräkts ett fåtal gånger sen jag fick tabletter.. tyvärr finns fortf lite av illamåendet kvar men att slippa hänga över toastolen gör mycket skillnad..
Svar på tråden Ingen "mage" v.16.