• lycklig90

Åkpåse Voksi Urban, bra eller dålig?

Har kollat runt efter åkpåse nu till våran bebis som beräknas komma ut i slutet av februari.
    Bor uppe i norrbotten där vi kan ha rätt kallt på vintern, ca 30 grader.

Vad har ni att säga om Voksi Urban åkpåse, förutom att den är jäääkligt dyr?
    Fördelar och nackdelar..

• Svar på tråden Åkpåse Voksi Urban, bra eller dålig?
  • La Lola

Nackdelen är priset.
    Men begagnade finns ju.

Det är ju åkpåsarnas Rolls Royce!

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • lycklig90
    La Lola skrev 2010-12-28 19:50:10 följande:
    Nackdelen är priset.
    Men begagnade finns ju.

Det är ju åkpåsarnas Rolls Royce!
    Har kikat efter begagnade men finns inte många och sen är det inte mycket billigare än en ny.
    Vi har dessutom presentkort på Barnenshus som vi då skulle använda så det blir några hundra billigare med en ny Glad
  • La Lola
    lycklig90 skrev 2010-12-28 20:20:27 följande:
    Har kikat efter begagnade men finns inte många och sen är det inte mycket billigare än en ny.
    Vi har dessutom presentkort på Barnenshus som vi då skulle använda så det blir några hundra billigare med en ny Glad
    Då är det ju bara att slå till o köpa en tycker jag.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • lycklig90
    La Lola skrev 2010-12-28 20:25:27 följande:
    Då är det ju bara att slå till o köpa en tycker jag.
    Ja, det lutar åt det. Men känns konstigt att lägga så mycket pengar på en åkpåse när man kan få en för 500kr, dock kan man inte ha en "vanlig" åkpåse lika länge och de är väl inte heller lika bra. Man behöver tydligen inget får/lammskinn till barnvagnen ifall man har en Voksipåse, kanske är skönt att slippa krångla med filtar och sådant också?
    Känns konstigt att åkpåsen kommer kostar nästan lika mycket som våran vagn hehe Flört
  • Northman

Det bästa jag haft till mina barn...tveka inte

Svar på tråden Åkpåse Voksi Urban, bra eller dålig?