Inlägg från: mamita64 |Visa alla inlägg
  • mamita64

Vanita i lyxfällan.

Tja ska man vara sån så behöver man ju inte åka båt för att sälja båt

Kollade lite på bloggen och det var ju bara en massa foton av henne uppklädd i en massa olika kläder
    Kanske hoppas hon på att bli upptäckt som modell? eller att någon rik man ser bilderna och blir störkär?

• mamita64
    Anonym (är det fejk?) skrev 2010-12-28 22:41:30 följande:
    Och det är just det som skrämmer mig så mycket! Vad tror NI att lyxfällan har hjälpt henne med/ fejkat?Tyst

Själv tror jag att tv3 lever gött på reklamen. De tjänar nog massor på det. Ingen reagerar, och låter det bara fortgå?
    Ja säkert tjänar tv 3 mängder på reklamen. När man är inne på play så finns det dessutom en länk " hur har det gått för Vanita" någon sån länk finns inte till nån annan tidigare deltagare, vad jag har sett iaf.
    vanita själv?
    Hon kom väl rätt ekonomiskt då, men nu är det inte det som spelar roll för henne gissar jag. Utan all gratisreklam hon fått genom att vara med i programmet, folk läser hennes blogg hon kan tjäna pengar där, hon är ett " känt " ansikte osv
  • mamita64
    Anonym (exboss) skrev 2010-12-28 22:53:07 följande:
    Har haft Charlies medförfattare som chef en gång i tiden och kan lugnt säga att det enda den människan är ute efter är bara att sko sig själv på andras bekostnad. Om Charlie är likadan vet jag inte med att han skrivit en bok tillsammans med min fd chef är bara skrattretande, för han är då verkligen inte ett ekonomiskt geni och har inget intresse av att hjälpa folk genom råden i sin bok. Han vill bara sälja boken och göra sig själv rik.
    Intressant att höra
  • mamita64
    Yori skrev 2010-12-29 00:14:57 följande:
    Å tusan! Ha ha! Och jag som har funderat på hur f*n man kan döpa sin unge till Vanita... Men då har jag juh svaret! :) Vet åxå att Vanitas på latin betyder fåfänglighet... Kanske därför hon bytte? betyder ju inte intelligens... :P
    Ja jag har också undrat. Vem döper sin unge till något liknande?
    Så nu vet jag det, ingen
  • mamita64
    Anonym (exboss) skrev 2010-12-29 00:23:31 följande:
    Jag ska döpa om min son till Fredrillion.
    Ja och min son får heta Karlillion....eller inte, nä får nog bli cewin istället, helt nytt namn för den lille
  • mamita64
    KlasKristian skrev 2010-12-29 00:32:14 följande:
    Min heter Ivan. Borde naturligtvis ha satsat på det mer tidsenliga Ivian. Attans.
    Frågan är ju vad jag ska kalla tjejerna, de heter Jenny och Camilla som det ser ut idag
  • mamita64
    Anonym (exboss) skrev 2010-12-29 00:38:28 följande:
    Jenieh och Kámilàh
    Det är inte uttalet som ska ändras - bara stavningen.
    Ok då är jag med
    Jag är ju så gammal och fattar lite trögt som du förstår
    Förr i världen så gjorde vi inte sånt här
  • mamita64
    Anonym (exboss) skrev 2010-12-29 00:44:15 följande:
    Jag slår vad om att du inte ens kollade upp vad det var för kön på bebisarna på ditt femte ultraljud heller?!!
    Nä så hopplös är jag
    trots att jag nog faktiskt gjorde fem ul med sonen så valde jag att sväva i ovisshet
  • mamita64
    Novallie skrev 2010-12-30 10:42:40 följande:

I arga kocken så var en skådespelare från andra avenyn med, Mohammed eller vad han hette i sin karaktär. Men tror de gärna spär ut lite i de där programmen var väl nån f.d. artist med som drömde om det stora genombrottet och typ bodde hemma hos sin farsa.

Men verkar vara blandat med personer som e mer verkliga och andra som vantia som känns som förmycket.

Fast håller med att hon inte riktigt känndes som hon hade alla hästar hemma. Var nog en av de avsnitt jag gillade minst på grund av hennes personlighet. Fast nu så lär jag väl endå inte titta på bartenderskolan...

Var inte en med från Ung och bortskämd med i paradise hotel, såg ut som det på typ aftonbladet.

Jo Jean Pierre var med i båda, han försöker visst skapa sej en karriär som programledare genom att vara med i såpor
    Sen så var det med en tjej i Ung och bortskämd som även varit med i Mammas pojkar, Deziré tror jag hon stavar det.
Svar på tråden Vanita i lyxfällan.