Inlägg från: Anonym (exboss) |Visa alla inlägg
  • Anonym (exboss)

Vanita i lyxfällan.

Har haft Charlies medförfattare som chef en gång i tiden och kan lugnt säga att det enda den människan är ute efter är bara att sko sig själv på andras bekostnad. Om Charlie är likadan vet jag inte med att han skrivit en bok tillsammans med min fd chef är bara skrattretande, för han är då verkligen inte ett ekonomiskt geni och har inget intresse av att hjälpa folk genom råden i sin bok. Han vill bara sälja boken och göra sig själv rik.

• Anonym (exboss)
    Anonym (grandwolf) skrev 2010-12-28 23:12:11 följande:
    Charlie är en sektledare i bästa "Livets ord"-anda med sitt företag Balansekonomi ...
    Så trevligt att dom hittat varandra då. :-P
  • Anonym (exboss)

Vad jag har så svårt för är när de hjälper folk som har överkonsumerat något så fruktansvärt och sedan får de en resa i "belöning"!!! Hade varit bra mycket vettigare att hjälpa en familj som hade svårt att få sina knappa pengar att få runt familjen på och sen bjuda dom på en resa.

• Anonym (exboss)
    Minkärlek09 skrev 2010-12-28 23:47:42 följande:
    men hur ofta går man inte och söker ett jobb sedan har arbetsgivaren färdigt kontrakt åt henne? hahaha
    Händer ofta... om man är med i lyxfällan.
  • Anonym (exboss)
    KlasKristian skrev 2010-12-28 23:50:13 följande:
    Fan vad jag hatar "stureplansprofiler". Undantagslöst. Är du eller vill vara en sådan, ta åt dig. Du förtjänar det.
    Och alla deras wannabe-fans...
  • Anonym (exboss)
    Yori skrev 2010-12-28 23:59:18 följande:
    Kan bara sticka in ett par kommentarer.... Vanita var med i Bartenderskolan.. utifrån det VET jag att hon e en korkad fjortis som lever på pappas guldkort... hon e juh inte ens "riktig" stockholmare.. snarare en skaraborgare som vill leva flott och spela fin.
    Lite lustigt med tanke på att Charlies medförfattare (min fd chef) också är från Skara ursprungligen och försöker lfejka sig till att vara urstockholmare. (Pinsamt om man inte vågar stå för varifrån man kommer.)  Därav hans efternamn som från början var ett son-namn...
  • Anonym (exboss)
    KlasKristian skrev 2010-12-29 00:18:35 följande:
    Folk som hänger i "ovanliga namn"-trådar på FL.
    Borde det inte stavas Vánítàh då?
  • Anonym (exboss)
    KlasKristian skrev 2010-12-29 00:21:37 följande:
    Jodå. Och blir det en kille ska han heta Vanilian. -ian och -ion är nämligen jätteinne att ha som slutled på pojknamn numera.
    Jag ska döpa om min son till Fredrillion.
  • Anonym (exboss)
    mamita64 skrev 2010-12-29 00:36:55 följande:
    Frågan är ju vad jag ska kalla tjejerna, de heter Jenny och Camilla som det ser ut idag
    Jenieh och Kámilàh
    Det är inte uttalet som ska ändras - bara stavningen.
  • Anonym (exboss)
    mamita64 skrev 2010-12-29 00:41:24 följande:
    Ok då är jag med
    Jag är ju så gammal och fattar lite trögt som du förstår
    Förr i världen så gjorde vi inte sånt här
    Jag slår vad om att du inte ens kollade upp vad det var för kön på bebisarna på ditt femte ultraljud heller?!!
Svar på tråden Vanita i lyxfällan.