Inlägg från: Anonym (är det fejk?) |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Vanita i lyxfällan.
  • Anonym (är det fejk?)

Det är så synd bara, men efter som hon tydligen har fått jobb på tv 3, så undrade jag, om de där två killarna som är värdar inte har fixat in henne där? Kanske såg de en "potential"? Har ofta undrat om inte det hela är kört med skådespelare, men verkliga personer, som naturligtvis får gå efter ett manuskript och en regissör, en fotograf, en sminkös osv. Trodde bara att det var riktgiga öden. Om Vanita är verklig, gör det mig ont, inte av avundsjuka, men därför att hon genom sin blogg ger en helt sned bild av ungdomen. Ingen bra förebild, menar jag. De flesta ungdomar får knega sig fram, om de inte har rika föräldrar förstås.Tyst Tror hon kan ge många unga tjejer dålig självkänsla. Därför att hon är så kännt. (Förlåt om jag stavar uselt, men jag fick en klump i magen....)

• Anonym (är det fejk?)
    Lussekatten87 skrev 2010-12-28 22:22:10 följande:
    haha..ja hon förtydligar ju det faktum att hon inte har något konsekvenstänkande.
    Och det är just det som skrämmer mig så mycket! Vad tror NI att lyxfällan har hjälpt henne med/ fejkat?Tyst

Själv tror jag att tv3 lever gött på reklamen. De tjänar nog massor på det. Ingen reagerar, och låter det bara fortgå?
  • Anonym (är det fejk?)

Ja, jag är så jäklar tacksam för alla er svar! För nu har jag äntligen fått svar på tal! Det är fejkat! Ock bara och enbart kommersiellt! Vete fan om inte jag skall gå med i en sekt nu? Har ni någon att  rekk?

Oh shitt, jag mår ila, över insikten i att man kan vara så otroligt korkat. Klart att allt bar handlar om pengar. Tack!Tomte

• Anonym (är det fejk?)

Ja, eller om man hade hittat familjer, som verkligen behöver hjälp! Sådana som är arbetslösa, utförsäkrade, lever på soc, eller så. Då hade det ju varit ett samhällsvettigt program, men vi vill ha action, och älskar att drömma os bort...? BläähhKräks "Tillbaka till verkligheten", kommer att vara mitt motto.

• Anonym (är det fejk?)
    Yori skrev 2010-12-28 23:59:18 följande:
    Kan bara sticka in ett par kommentarer.... Vanita var med i Bartenderskolan.. utifrån det VET jag att hon e en korkad fjortis som lever på pappas guldkort... hon e juh inte ens "riktig" stockholmare.. snarare en skaraborgare som vill leva flott och spela fin.

Sen tror jag inte att lyxfällan är fejk, faktiskt. hur otroligt det än låter. men om ett känt tv program ringer en affär för jobb, så tror jag att de lägger manken till. ett kamera team skall ju komma dit! Gratis PR ;)
    Det finns ju alltid baksidor med sådana här program, men ärligt. vem skulle hänga ut sig själva och sin familj i TV och prata om dålig ekonomi om det inte stämmer? Känns juh inte så bright.. särskilt inte i en liten stad.... snacket går... hehe..
    Interessant, skall kolla upp fakta..SoligJobb väntar i morgon kl 6 00, men hoppas verkligen att ni fortsätter diskutera! Tack!Hjärta
Svar på tråden Vanita i lyxfällan.