Vanita i lyxfällan.
www.tv3play.se/play/234829/
vanita.myshowroom.se/
Tur att hon har fåt jobb på tv3, så hon slipper dra till Hollywood.
www.tv3play.se/play/234829/
vanita.myshowroom.se/
Tur att hon har fåt jobb på tv3, så hon slipper dra till Hollywood.
Det är så synd bara, men efter som hon tydligen har fått jobb på tv 3, så undrade jag, om de där två killarna som är värdar inte har fixat in henne där? Kanske såg de en "potential"? Har ofta undrat om inte det hela är kört med skådespelare, men verkliga personer, som naturligtvis får gå efter ett manuskript och en regissör, en fotograf, en sminkös osv. Trodde bara att det var riktgiga öden. Om Vanita är verklig, gör det mig ont, inte av avundsjuka, men därför att hon genom sin blogg ger en helt sned bild av ungdomen. Ingen bra förebild, menar jag. De flesta ungdomar får knega sig fram, om de inte har rika föräldrar förstås. Tror hon kan ge många unga tjejer dålig självkänsla. Därför att hon är så kännt. (Förlåt om jag stavar uselt, men jag fick en klump i magen....)
Ja, jag är så jäklar tacksam för alla er svar! För nu har jag äntligen fått svar på tal! Det är fejkat! Ock bara och enbart kommersiellt! Vete fan om inte jag skall gå med i en sekt nu? Har ni någon att rekk?
Oh shitt, jag mår ila, över insikten i att man kan vara så otroligt korkat. Klart att allt bar handlar om pengar. Tack!
Ja, eller om man hade hittat familjer, som verkligen behöver hjälp! Sådana som är arbetslösa, utförsäkrade, lever på soc, eller så. Då hade det ju varit ett samhällsvettigt program, men vi vill ha action, och älskar att drömma os bort...? Bläähh "Tillbaka till verkligheten", kommer att vara mitt motto.