Inlägg från: KlasKristian |Visa alla inlägg
  • KlasKristian

Vanita i lyxfällan.

Fan vad jag hatar "stureplansprofiler". Undantagslöst. Är du eller vill vara en sådan, ta åt dig. Du förtjänar det.

Den som uppvaktar KlasKristian må känna till hans kroppsodör - Gammalt djungelordspråk
  • KlasKristian
    Anonym (exboss) skrev 2010-12-28 23:51:54 följande:
    Och alla deras wannabe-fans...
    Jepp japp jupp. Patetiska varelser. Varje besök på en stureplansprofils blogg är en förlust för mänskligheten.
    Den som uppvaktar KlasKristian må känna till hans kroppsodör - Gammalt djungelordspråk
  • KlasKristian

Bara att byta namn från Therese till Vanita tyder ju på en viss intelligensbefrielse. Korsning mellan hora och mattant?

• KlasKristian
    mamita64 skrev 2010-12-29 00:17:18 följande:
    Ja jag har också undrat. Vem döper sin unge till något liknande?
    Folk som hänger i "ovanliga namn"-trådar på FL.
  • KlasKristian
    Anonym (exboss) skrev 2010-12-29 00:19:55 följande:
    Borde det inte stavas Vánítàh då?
    Jodå. Och blir det en kille ska han heta Vanilian. -ian och -ion är nämligen jätteinne att ha som slutled på pojknamn numera.
  • KlasKristian

Min heter Ivan. Borde naturligtvis ha satsat på det mer tidsenliga Ivian. Attans.

• KlasKristian
    WhiteAngels skrev 2010-12-29 09:47:56 följande:
    Säga vad man vill om henne men hon är inte mer blåst än alla andra till ex bloggare som tjänar på att leka dum blondin.Vanita är iaf en tjej med hjärtat på rätta stället och jag bara avgudar hennes utryck glammigt !
    Det är sådana som du, som "avgudar", som gör att sådana som hon får genomslag och blir populära. Pinsamt.
Svar på tråden Vanita i lyxfällan.