Jag hittade
Vi kommer gifta oss på Koh Samui den 9 januari. Jag har själv letat fram någon som anordnar bröllop. Först blev det Big John, allt var klart (nästan) men efter mkt mail kontakt och dåligt med svar från dem så valde jag att leta vidare. Nu har vi bestämt oss för att viga oss och även bo på Villa nalinnadda. Vi har åkt förbi där med bil och det ser underbart ut! Litet och mysigt, det passar oss perfekt. Det blev visserligen dyrare än på förra stället, men servicen går inte att jämföra! När man ska gifta sig i ett annat land vill iaf jag att ALLT ska fungera och att nästan allt ska vara klart innan man åker. Inte att det ska ta över 2 månader att få ett svar på en fråga... det känns oseriöst.
totalt med mat för 8 vuxna och 2 barn (5 rätters meny, vin, tårta och soft drinks) , fotograf en timme, cermoni, bröllopsbukett till mig och dottern samt 4 "light up", kommer bröllopet kosta ca 9000 kr. Bröllopet blir inte lagligt i Sverige det fixade vi innan vi åkte hemifrån. Med make up, hår och naglar får du lägga till 5000 bath. Jag väljer att ordna det på egen hand.
Vi väljer att bo på hotellet och har fått ett pris på 4800bath/natt då ingår bla. frukost, en behandling/rum/dag utflykter, jaccuzzi på balkongen =)