• Anonym

Hur slipper man "slidpruttar"?

Det värsta med att ha en slida är just att man kan få in luft där och att det sedan blir som pruttar, hur jävla slakande som helst kan jag tänka mig!
    Hade sex med min kille för första gången och när vi körde bakifrån så svankade jag kanske lite för mycket och så kom det in luft X(
    Hur fan kan man undvika det? Ska man inte svanka eller hur ska man göra så att det är som skönast för killen, men inte så inte jag behöver gå och dö typ inombords? Vilka ställningar kan ge risk för sådana händelser också??

• Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?
  • Anonym

Verkar som ett roligt sexliv om du bara tänker på hur det ska bli skönast för killen och hur du inte ska skämma ut dig!
    Vill du inte ha slidpruttar så ha inte penetrerande sex då, vad är det för fel på smeksex...lr oralsex!?

• Anonym

Går inte att undvika. Innan jag fick barn hände det aldrig. Nu händer det då och då. Man får helt enkelt leva med muspruttarna om ens mus är skapt så. Jag brukar sticka in ett finger och släppa ut luften själv om det känns som det behövs. Varför skulle det vara en turnoff? Mannen vet ju vart han stoppar balken så han lär ju inte bli skräckslagen direkt. Blir han det så är han antagligen mycket oerfaren.

• Anonym

Haha ja jo alltså det är ju skönt för mig vad han än gör, men det var ju så pinsamt, för direkt efter så kom han typ, eller han tog ut den och runkade tills han kom, vilket var direkt då. Men det var liksom... ja... fick bara en känsla av att det kom in luft och att kände mer som att det var som att jucka i tomma intet. Jag vet inte, så säger killar att det känns :P

• Anonym
    Anonym skrev 2010-12-29 23:11:12 följande:
    Haha ja jo alltså det är ju skönt för mig vad han än gör, men det var ju så pinsamt, för direkt efter så kom han typ, eller han tog ut den och runkade tills han kom, vilket var direkt då. Men det var liksom... ja... fick bara en känsla av att det kom in luft och att kände mer som att det var som att jucka i tomma intet. Jag vet inte, så säger killar att det känns :P
    Kom du??
  • Anonym

Muspruttar beror till stor del på en förslappning i slidmuskulaturen. Ett exempel på det har redan tagits upp i tråden, där någon började få pruttarna först efter barnafödandet.

Så för att undvika det så bör du träna upp din slidmuskulatur. Har du stora problem med pruttar så är du nästan garanterat väldigt slapp, vilket knappast är något som förhöjer känslan vare sig för dig eller killen.

• Anonym

Det är sådant man får ta. Man kan eventuelt försöka knipa lite.. då kan det bli något bättre   Men med man får helt enkelt leva med att det blir så ibland. Killar blir rätt vana dom med.. och om inte kommer dom med åren att lära sig det   Tror inte dom slaknar av det.. och Om dom gör det så är dom i så fall väldigt unga o oerfarna.  Dey beror inte på hur tight man är alls däremot kan vissa ställningar vara värre.. tex bakifrån.

• Anonym

vill bara tilllägga hur dumt det det där med att det det har med tjejens storlek att göra.. min tjej är jätte trång.. men det händer även oss ibland då det kommer in luft. om någon kille tycker det är avtändade får man uppfattningen att han är antingen ung o omogen eller bara oerfaren

• Anonym
    Jimmie01 skrev 2011-11-13 17:24:29 följande:
    eller att man är en av dom killarna som vågar vara ÄRLIG istället för politiskt korrekt

jag är inte politisk korrekt o mig stör det inte. 
  • Anonym

Jag tror det är en kombination av vilken ställning, med hur man använder bäckenbottenmusklerna och att mannen drar ut kuken för långt så att luften får passage in. För mig är detta om jag svankar när vi kör bakifrån och jag aktivt använder musklerna. Då drar jag inåt liksom. Om kuken är inne blir det att man drar åt om den, men om kuken åker ut så drar man in luft istället. Detta hände mig även i unga år då jag enligt gyn var så pass vältränad i fittmusklerna att de inte lyckades få dit instrumenten och sätta spiral. 

• Anonym

Åh, dessa muspruttar. Genomled en rejäl igår natt...
    Killen har väl normalstor kuk (han är den enda kuk jag haft så har lite svårt att avgöra huruvida den är "stor", "liten" eller "mellan").
    Vi får det nästan varje gång vi kör doggy. Har märkt att det är större chans att jag får det om han inte penetrerat mig innan den ställningen. Då är jag liksom för tajt. Så lite missionären innan doggy är inte helt fel! Om han mot förmodan skulle råka "slinka ut" och sedan köra kuken i fittan för fort igen så brukar det åka in en massa luft (jag spänner mig när han har kuken i mig och hinner inte slappna av när den slunkit ut och innan han åker in igen, tror det skulle gå bättre om han väntade lite innan han körde in kuken igen).

Killen är helt stencool vad gäller muspruttar! Detta uppskattas verkligen utav mig, men jag själv blir så generad att jag inte vet om vi ska fortsätta med sexakten efteråt (men det gör vi alltid!) 

• Anonym
    Jan Banan01 skrev 2013-04-04 18:38:50 följande:
    Som jag sagt tidigare. Det händer alla någon och absolut inget att hänga upp sig på. Luktfritt, dessutom

Är väl medveten om att det är luktfritt och så. Det är ju inga gaser, utan snarare luft som pressats in. Glad
Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?