• Anonym

Hur slipper man "slidpruttar"?

Det värsta med att ha en slida är just att man kan få in luft där och att det sedan blir som pruttar, hur jävla slakande som helst kan jag tänka mig!
    Hade sex med min kille för första gången och när vi körde bakifrån så svankade jag kanske lite för mycket och så kom det in luft X(
    Hur fan kan man undvika det? Ska man inte svanka eller hur ska man göra så att det är som skönast för killen, men inte så inte jag behöver gå och dö typ inombords? Vilka ställningar kan ge risk för sådana händelser också??

• Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?
  • Anonym (inget)

Jag håller med Josse112 lite på punkten med hur välhängd mannen är. Jag bar bara haft muspruttar med män som har haft rejäla kukar, de med mindre eller "normala" har jag aldrig haft några muspruttar med.

Och då har jag fött tre barn och det har inte varit någon skillnad varken före eller efter det på den punkten även om jag haft samma partner.

• Fia 28

Aldrig haft problem med det, men kan det inte vara för att killen drar sej ur för långt då?

• honkie
    Josse112 skrev 2011-11-08 10:28:34 följande:
    Jag vet inte som sagt. Jag tycker att det verkar konstigt bara att det händer med vissa sexpartners men inte med andra om det skulle ha en så enkel orsak som att tjejen är slapp. Jag har vart runt en del bland olika killar och med vissa sexpartners pruttar musen som attan och med andra inte. Min fitta kan omöjligt förändras så snabbt som jag har dragit över dessa män... slapp.... tight... slapp... tight... slapp... tight... osv
    antar att jag är ganska stor trots allt.
  • HäckHäxan
    Anonym (inget) skrev 2011-11-08 11:04:02 följande:
    Jag håller med Josse112 lite på punkten med hur välhängd mannen är. Jag bar bara haft muspruttar med män som har haft rejäla kukar, de med mindre eller "normala" har jag aldrig haft några muspruttar med.

Och då har jag fött tre barn och det har inte varit någon skillnad varken före eller efter det på den punkten även om jag haft samma partner.
    Samma här. större kukar mer pruttar! Mer fart baby

Gahh jag är störd.. nu skall jag logga ut!
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
  • Anonym

Det är sådant man får ta. Man kan eventuelt försöka knipa lite.. då kan det bli något bättre   Men med man får helt enkelt leva med att det blir så ibland. Killar blir rätt vana dom med.. och om inte kommer dom med åren att lära sig det   Tror inte dom slaknar av det.. och Om dom gör det så är dom i så fall väldigt unga o oerfarna.  Dey beror inte på hur tight man är alls däremot kan vissa ställningar vara värre.. tex bakifrån.

• Anonym (;))

min man blir tänd på muspruttarna haha så d behöver inte alls vara en nackdel, jag muspruttade både innan jag hade fött barn och var trångare och även efter jag har fått barn och inte lika trång...muspruttarna tror jag beror på enbart LUFT :) skit i pruttarna o kör bara ;)

• Trust me

Jag har haft sex med samma kvinna under lång tid. Ibland blir det mp och ibland inte. Jag är lika stor hela tiden och tror inte hennes "tajthet" varierar över vare sig dag eller vecka. Så därför utgår jag från att det handlar om juckandet i sig. Om det är vinkel/ställning, frekvens, längd på jucken eller något annat vet jag inte.

Enda sättet att undvika mp är nog att inte ha penetrerande sex alls. Låter som att det inte är värt det att slippa det bekymret.

Let me corrupt you
  • Anonym (?)
    Josse112 skrev 2011-11-08 10:04:50 följande:
    Den här kommentaren är inte för att vara störig... men faktiskt så har det fallit samman med att de killarna med mindre kukar har orsakat mindre eller inga muspruttar, medan de välhängda männen brukar skapa en hel del. Jag vet inte hur det ser ut i största allmänhet, men så ser min erfarenhet ut, så det kanske kan bero på kukstorleken? Större kukar töjer ju slidan på ett annat sätt (slidan går från sitt naturliga mindre tillstånd till att töjas på djupet) vilket borde skapa någon slags sug som kan dra in luft.
    Jag har också observerat mer muspruttar när jag har haft sex med min kk med modell större än andra killar med mindre.
    Om jag skulle vara slapp eller tight kan jag inte uttala mig om, för det vet jag inte. Har iallafall inte hört att jag skulle vara slappare än normalt.
    Det där med tekniken kan ju också vara en tanke... 
  • Jimmie01

muspruttar är sjukt avtändane! sry är bara ärlig brudar

• HäckHäxan
    Jimmie01 skrev 2011-11-13 16:35:33 följande:
    muspruttar är sjukt avtändane! sry är bara ärlig brudar
    Om du tvättar kuken i tillräckligt hög temperatur så kanske den krymper? Problem solved!
    kan man inte ta en och annan musprutt, är man nog för omogen att ha sex .
Svar på tråden Hur slipper man "slidpruttar"?