• Svar på tråden Ninja och ?
  • Sajjaa

JAG SKA SE TILL ATT TRÅDEN TAS BORT! AV NÅGON ANLEDNING TRODDE JAG ATT DET VAR VUXET FOLK SOM HÖLL TILL PÅ EN SAJT SOM HETER FAMILJELIV! MEN ACK SÅ FEL MAN KAN HA. NI SOM GÖR ER LUSTIGA ÖVER NAMN, UTSEENDE ELLER DYLIKT-NI ÄR SÅ FÖRBANNAT LÖJLIGA SÅ DET FINNS INTE ORD. VÄX UPP NÅN GÅNG. ELLER SÅ KAN NI FÅ ADRESSEN TILL MIG OM NI VILL FORTSÄTTA MOBBA/GÖRA ER LUSTIGA/TRYCKA NER DEN FINASTE, UNDERBARASTE LILLA FLICKAN I VÄRLDEN?!?!

URSÄKTA SÅ OOOTROLIGT MYCKET ATT JAG,LIKSOPM MÅNGA ANDRA VILL HA FÖRSLAG PÅ NAMN PÅ BARNET JAG BÄR!!

• statisk
    Sajjaa skrev 2010-12-30 14:27:25 följande:

JAG SKA SE TILL ATT TRÅDEN TAS BORT! AV NÅGON ANLEDNING TRODDE JAG ATT DET VAR VUXET FOLK SOM HÖLL TILL PÅ EN SAJT SOM HETER FAMILJELIV! MEN ACK SÅ FEL MAN KAN HA. NI SOM GÖR ER LUSTIGA ÖVER NAMN, UTSEENDE ELLER DYLIKT-NI ÄR SÅ FÖRBANNAT LÖJLIGA SÅ DET FINNS INTE ORD. VÄX UPP NÅN GÅNG. ELLER SÅ KAN NI FÅ ADRESSEN TILL MIG OM NI VILL FORTSÄTTA MOBBA/GÖRA ER LUSTIGA/TRYCKA NER DEN FINASTE, UNDERBARASTE LILLA FLICKAN I VÄRLDEN?!?!

URSÄKTA SÅ OOOTROLIGT MYCKET ATT JAG,LIKSOPM MÅNGA ANDRA VILL HA FÖRSLAG PÅ NAMN PÅ BARNET JAG BÄR!!

Hahaha förlåt. Jag har så extremt dålig humor, då jag har varit vaken hela natten med sjukt barn. Jag menade inte att göra mig rolig på din bekostnad.

Nemi tyckte jag var fint, och passar ihop.
    Nils kanske?
  • Maddsutt

Ninja & Levis, Caspian, Vilde, Hector, James, Romeo, Akilles.

Ninja & Naima, Mercedes, Lo, Nelly, Havanna, Livia, Vilda

• DenNamnbitne

Ninja &

Olivia
    Ulla
    Lyra
    Erna
    Vinga
    Karin

Ossian
    Helmer
    Grim