Ninja och ?
Ja just det, funderar på namn som passar ihop med Ninja.
Tar tacksamt emot både kill-och tjejnamn!
Ja just det, funderar på namn som passar ihop med Ninja.
Tar tacksamt emot både kill-och tjejnamn!
Karate?
Judo?
fantastiskt skoj. berätta vad era barn heter så kan jag nog lista ut nåt åt er med.
JAG SKA SE TILL ATT TRÅDEN TAS BORT! AV NÅGON ANLEDNING TRODDE JAG ATT DET VAR VUXET FOLK SOM HÖLL TILL PÅ EN SAJT SOM HETER FAMILJELIV! MEN ACK SÅ FEL MAN KAN HA. NI SOM GÖR ER LUSTIGA ÖVER NAMN, UTSEENDE ELLER DYLIKT-NI ÄR SÅ FÖRBANNAT LÖJLIGA SÅ DET FINNS INTE ORD. VÄX UPP NÅN GÅNG. ELLER SÅ KAN NI FÅ ADRESSEN TILL MIG OM NI VILL FORTSÄTTA MOBBA/GÖRA ER LUSTIGA/TRYCKA NER DEN FINASTE, UNDERBARASTE LILLA FLICKAN I VÄRLDEN?!?!
URSÄKTA SÅ OOOTROLIGT MYCKET ATT JAG,LIKSOPM MÅNGA ANDRA VILL HA FÖRSLAG PÅ NAMN PÅ BARNET JAG BÄR!!
Mina förslag: Tjej - Nemi Kille - Norton
JAG SKA SE TILL ATT TRÅDEN TAS BORT! AV NÅGON ANLEDNING TRODDE JAG ATT DET VAR VUXET FOLK SOM HÖLL TILL PÅ EN SAJT SOM HETER FAMILJELIV! MEN ACK SÅ FEL MAN KAN HA. NI SOM GÖR ER LUSTIGA ÖVER NAMN, UTSEENDE ELLER DYLIKT-NI ÄR SÅ FÖRBANNAT LÖJLIGA SÅ DET FINNS INTE ORD. VÄX UPP NÅN GÅNG. ELLER SÅ KAN NI FÅ ADRESSEN TILL MIG OM NI VILL FORTSÄTTA MOBBA/GÖRA ER LUSTIGA/TRYCKA NER DEN FINASTE, UNDERBARASTE LILLA FLICKAN I VÄRLDEN?!?!
URSÄKTA SÅ OOOTROLIGT MYCKET ATT JAG,LIKSOPM MÅNGA ANDRA VILL HA FÖRSLAG PÅ NAMN PÅ BARNET JAG BÄR!!
Ninja & Levis, Caspian, Vilde, Hector, James, Romeo, Akilles.
Ninja & Naima, Mercedes, Lo, Nelly, Havanna, Livia, Vilda
Ninja &
Olivia
Ulla
Lyra
Erna
Vinga
Karin
Ossian
Helmer
Grim
Hadar (nordisk gud)