• lilla mej

Sjukt spruträdd - ska man ändå ta EDA?

har har du en till som var enormt sprut radd i hela mitt liv ( varre som vuxen). Nu kan man ju aldrig svara pa om du verkligen kommer vilja ha edan nar du ar mitt uppe i det hela men OM du valjer att ta den kan jag ju beratta hur det var for mig. Jag tyckte forvarkarna och de forsta cm var absolut hemska sa de radde mig att ta edan. Jag hade hoppats jag skulle klara mig utan, men ju langre det gick desstu mer andrade jag mig och bad om den. Jag var absolut LIVRADD nar den skulle laggas och hittade tom pa nagra extra samandragningar sa de inte kunde lagga den haha.... men de gav mig en lokalbedovning och sen stod dom dar och pratade med varandra bm och hon som lade den sa jag tankte tyst for mig sjalv "hall kaften och gor det fort" men innan jag han tanka fardigt det sa hon SA DA VAR DET KLART!!!! jag fattade ingenting??!!! jag hade inte kannt ett skit inte ens att hon tog pa mig.... sa be om mycket lokalbedovning innan sa kanner du den inte alls. Och nar varkarna forsvinner sa tycker du helt klart att det var vart det......love eda!!!

• lilla mej
    J W skrev 2010-12-31 07:56:03 följande:
    Fungera bra på dig ja...
    Finns många där den tagit snett, inte tagit alls osv...

Personligen tycker jag att det är totalt onödigt, det går alldeles ypperligt med lustgas. Men det är JAG det. Vi är alla olika.
    lustgas fungerar inte for alla heller....jag spydde som en gris av det...
Svar på tråden Sjukt spruträdd - ska man ändå ta EDA?