• Niillis

Vad har ni för fabrikat på eran flaska?

verkar som mam har övertaget här :D använder de själv hade avent den första månaden men när jag sen testade mam så ville han inte ha någon annan flaska  varför jag provade mam helt plötsligt? hade fått en mam flaska i något paket därför vi ville testa

men jag behöver en vällingnapp till flaskan nu och de hade de på apoteket innan men nu har iallafall mitt apoteket gått över till dr brown kan napparna finnas på coop forum tro?  vet att de har flaskor där men har de nappar som passar till välling 3 or eller mer?

• Niillis
    Candra skrev 2011-01-04 09:22:00 följande:
    Coop här har dem iaf, annars kan du bara göra hålet lite större med en kniv.
    okej ska kolla e sugen på att ha den andra mam också drink easy hoppas de har den med :D kan man ha 2 för ersättning 1 för välling och en liten för vatten :D
  • Niillis
    livet med barn skrev 2011-01-04 12:51:41 följande:
    Niilla: använder du fortfarande mam? För deras går att köpa på Coop, ica mm. Vi kör nr 3 i våran flaska till välling, hade den även till ersättning innan vi gick över helt till välling.
    ja jag kör mam men vi har 3 a men de e för litet ska finnas har sett på apoteket förr en 3 a just för välling eller om de kanske finns större  vällingen är ju jättetjock jag vill köra endast välling men måste blanda ut det just nu pga att hålet blir för litet kör med godnatt välling nestle
  • Niillis
    livet med barn skrev 2011-01-04 14:05:12 följande:
    okej.. ska ju finnas en napp med endast kryss, tror det är 3an.. men kolla i matbutiken annars eller i en barnaffär?
    ja annars får jag ju köra till en barnaffär  såklart :D
Svar på tråden Vad har ni för fabrikat på eran flaska?