• Jenny N

    Före- och efterbilder för GBP-opererade

    I slutet av April 2009 gjorde jag min GBP:




    1 år senare var jag i bättre form än på väldigt länge:




    Är så glad att jag fått den här chansen, en chans att leva fullt ut igen Glad
  • Jenny N
    SkinnyNo2 skrev 2010-12-30 23:02:08 följande:
    Jenny N: du är såååå snygg!!
    Du har nu blivit min förebild och jag vet hur jag vill se ut när jag är klar med min resa!
    Stort grattis till dig och till din viktnedgång.
    Men gud vad gullig du är  {#emotions_dlg.flower} Tack snälla för dina fina ord!
  • Jenny N
    sarahl skrev 2010-12-31 08:18:35 följande:
    my god. vilken pudding du är! Får man fråga vilken startvikt o vikt nu? Det ser verkligen inte ut som att du fått nå häng skinn alls! Är det så?
    Tack snälla!
    Startvikt vid op datum runt 93 kilo, som lägst vägde jag 43, då var jag dock sjuk efter min bukplastik, nu har jag med läkarnas hjälp lagt på mig en del igen och har det senaste halvåret legat på ca 50 kilo så jag tror kroppen hittat sin trivselvikt.

    Visst har jag fått hängande skinn, men inte så jättefarligt, de cm jag hade på magen har tagits bort.
    Rumpan är inget att häng i gran direkt, men hoppas att alla timmar på gymmet till slut ska ge resultat Glad
  • Jenny N
    Doodies skrev 2010-12-31 14:02:25 följande:
    Sätter en liten markering här. Blir så taggad när man ser bilderna. Enligt BMI så tror jag att jag har chans på en GBP operation men jag är osäker. Det är sånt stort steg att ta.
    Jag är 160 cm lång och väger 95 kg.

    Jenny -  är grymt impad över hur din hud verkar ha dragit ihop sig. Har du tränat mycket?
    Jag är 165 och vägde 93 när jag blev godkänd, så chans har du absolut. Kan bara tala för mig själv, och för mig var det helt klart det bästa beslutet jag tagit i livet, har fått tillbaka mitt liv.

    Jag är en verklig periodare, i omgångar lever jag på gymmet, sen till och från nöjer jag mig med att power walka, och just nu har jag haft så mycket annat runt om så har inte ens tänkt tanken på att träna på över en månad, men det är ett av mina nyårslöften, att ta tag i träningen igen. Mår SÅ mycket bättre när jag tränar ergelbundet.
  • Jenny N
    Nettan1982 skrev 2010-12-31 15:03:09 följande:
    Jenny N: Du är verkligen jättefin!!! :) Får jag fråga vad du har för strl nu?

    Jag blir fortf förvånad när jag kan ta ett par 36or o få på mig för de ser så små ut! O jag får plats i dem! :)

    Tack snälla!


    Jag har storlek 32/34 i byxor, 25 tum i jeans och Small i tröjor.


    Sen köper jag mycket kläder på barnavdelningen också, enda fördelen med att vara kort =))


    Visst är det en härlig känsla att komma i "normala" strlk, tog jättelång tid för mig att förstå att det faktiskt inte är någon ideé att plocka med Large in i provrummet

  • Jenny N
    METAMORPHOSIS skrev 2011-01-02 18:26:04 följande:
    Menar du mig nu? Om ja, tack så himla mycket .
    Jajjemen det var dig jag syftade på Glad
  • Jenny N
    Bubbles skrev 2011-01-01 14:48:08 följande:
    Här kommer lite fler bilder dårå :)

    Dagen innan jag började med flytet...

     


     


    Julafton 2009

     


    Julafton 2010

    Nyår 2010!
    Känns helt fantastiskt!


    Ny


    Bmi innan operation: 47,8
    Kilo innan opertion: 135

    Bmi idag: 30,1
    Kilo idag 10 månader senare: 85

    Väldigt nöjd än så länge :)
    Förstår att det känns fantastiskt, så fin, och det verkligen lyser om dig nu!
  • Jenny N
    Underbara ungar skrev 2011-01-02 18:48:05 följande:
    Ni ser knappt ut som samma tjejer! 

    Jag är imponerad!
    Har gått ner 20 kg med hjälp av pulver. Vägde 84 kg och idag är det 64 kg, där är typ 10 kvar...
    Blir så sjukt impad av er!!!!  
    Och jag blir grymt imponerad av dig som gått ner så mycket med hjälp av pulver!
    Jag klarade bara  av 3 dagar på pulver, sen kräktes jag efter bara en klunk.
    Stort grattis till dina tappade kilon!
  • Jenny N
    Full av förhoppning skrev 2011-01-03 16:04:44 följande:


    Men gud!!! Du ser ut att ha halverat din ålder, sååå fin!
  • Jenny N
    Zazziz skrev 2011-01-05 12:49:17 följande:


    1 år och och runt 40 kilo minus på bilderna, nu har jag gått ner ca 5 kilo till...
    Jösses vilken förvandling på bara ett år, du ser så mycket piggare ut nu, stort grattis till dina tappade kilon!
  • Jenny N
    Balahir skrev 2011-01-25 14:49:40 följande:
    jättefin men en fråga... har brösten fått en skjuts? ;)
    Nä hade turen att de satt kvar där de skulle, däremot har de fått lite utfyllnad då jag verkligen inte gillade att gå från en D till en A-kupa
  • Jenny N

    Hittade en gammal förebild på datorn och inser att det är rätt många cm som försvunnit =)


  • Jenny N
    vampyria2 skrev 2011-07-09 18:38:25 följande:

     


     


     


     


    På bilderna överst så vägde jag 108 kilo, nu väger jag 57 och är nog ganska nöjd med det Drömmer
    Wow vilken skillnad, du är verkligen jättefin! Och måste ju bara få säga att jag älskade din tatuering på armen!
  • Jenny N
    Lajsa82 skrev 2011-08-03 21:36:32 följande:
    lägger in min resa, har dock "Bara" varit opad i drygt 9 månader, men nu e jag nöjd och hoppas jag stannar här....
    Jösses vilken skillnad på så kort tid! Hur mycket har du gått ner? Du är verkligen jätte jätte fin =)
  • Jenny N
    V P E skrev 2011-08-04 05:33:09 följande:

     


    Opererades 10 aug förra året. Vägde innan flytet 93 kilo.
    Idag väger jag 57 och det är så mycket lättare att leva med min kropp.
    Va fin du är, du ser mycket piggare ut nu =) Bra jobbat!
  • Jenny N

    Svälter mig defenitivt inte, däremot tänker jag på vad jag stoppar i mig och väljer i de flesta fall nyttiga alternativ, vet att kroppen mår mkt bättre av det så ser ingen anledning att äta pizza o godis längre. Tränar gör jag, mycket och gärna. Älskar att spendera tid på gymmet, varvar body pump och vanlig hederlig styrketräning för musklernas skull med Sh'bam, body step och body combat för att hålla konditionen på topp. 6 dagar i veckan tränar jag på gymmet, samt långa härliga PW för att kicka igång morgonen.

  • Jenny N
    workmonday skrev 2012-05-17 20:24:01 följande:
    har du ingen blogg eller nått? hur gjorde du för att gå ner så mkt?

    Ingen blogg, skulle aldrig ha tid att uppdatera den tyvärr. Skrev i din gästbok :)
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade