Före- och efterbilder för GBP-opererade
Först och främst så vill jag säga GRATTIS till alla som har lyckats! Har skummat igenom lite av tråden och tycker att det är fantastiskt med era resor! Och vilken positiv stämning det är här inne ;)
Sen skulle jag gärna vilja ställa någon fråga (även om det inte är det som är meningen med tråden...) Jag själv väger ca110kg, och funderar på en Gp. Bor i skåne... Hur mycket ska man väga för att få göra en?
Var resan svår? Mycket ont efter operationen?
Och naturligtvis... Går det att göra denna operationen och få skinnet att hänga med sen? Eller hur fungerar det? Bristningar på mage och lår? Försvinner de också?
Jag känner lite att det är dags att göra något drastiskt, jag orkar inte med mig själv. Jag är avundsjuk på folk som kan springa och simma (har inte modet att gå till simhallen..), och jag vill kunna röra mig utan att få ont. Är egentligen en ganska aktiv människa (jobbar mycket med kroppen (industri) och älskar att vara ute och gå/vandra), men det är ju inte lika roligt när man får ont av det :/
Så jag har börjat fundera mer och mer på en operation...
Vill höra lite från er som redan gjort detta innan jag tar något beslut eller bokar konsultation och sånt...
Och än en gång; GRATTIS till er ;) Jag är avis ;)