-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
Shiit vilken skillnad :) verkligen super fin :)Full av förhoppning skrev 2012-01-25 18:09:28 följande:
-
Men guud vad snygg! så vill jag också se ut!Full av förhoppning skrev 2012-01-25 18:09:28 följande:
-
Är det mina foton du menar som Vit lilja har kommenterat så kan jag bara säga att mitt hår tyvärr INTE är snyggt. På det med långt hår har jag i extensions med clips och på det andra har jag lockat håret för att få lite volym. Har tappat 2/3delar av mitt hår..... tappar än men det beror nog mest på cellgifter jag tar pga en ledsjukdom. Men om det var mig du menade så tackar jag så hjärtligtSanda skrev 2012-01-25 23:46:43 följande:Vit lilja: fantastisk och är det inte konstigt att håret dessutom blir så snyggt när man gått ner, hoppas det miraklet sker för mig med
eller är det så enkelt att det är värt ansträngningen när resten av kroppen är så snygg
grymt jobbat iallafall.
-
Ja det var dig jag menar
jag har varit opad 2 månader nu och inte tappat något hår ännu, men hört det brukar komma vid 3-4 månader. Iallafall tappat 32 kg, vilket är underbart
-
fullavförhoppning
wow vilken kalaspingla
snyggt jobbat verkligen -
här kommer ett litet smakprov på hur det går för mig,har ju lång väg kvar men ändå :)

-
Så fin du är misspiggy, längtar till operation nu!
-
Emmahenke: tack! Ja jag förstår de! Lycka till :)
-
Satan i gatan , vad liten du blivit, och snabbt - Jätte fina duMizzPiggy skrev 2012-02-09 10:30:44 följande:här kommer ett litet smakprov på hur det går för mig,har ju lång väg kvar men ändå :)
-
Vilken förändring, helt stumFull av förhoppning skrev 2012-01-25 18:09:28 följande: