-
-
Svar på tråden Före- och efterbilder för GBP-opererade
-
a239s skrev 2012-12-18 11:33:47 följande:oj hjälp vilka skillnader!! :)
jag är i valet och kvalet.. någon som opererat sig och blivit gravid efteråt?
Ska finnas en tråd om gbp op & gravid. Kan inte länka med mobilen men den bör vara lätt att leta upp :) min tjej blev 7mån igår & det gick jätte bra, de håller extra koll på en så. Jag fick dock äta varje timma för att inte gå ner under grav & är väl mest det som var jobbigt efteråt ;) hitta tillbaka till det "normala" -
a239s skrev 2012-12-18 11:33:47 följande:oj hjälp vilka skillnader!! :)
jag är i valet och kvalet.. någon som opererat sig och blivit gravid efteråt?
Viktop.se finns det massor av sånt. -
Tack^^ -
Inte för att vara sån, men OM du kände dig ful/tjock/oattraktiv/tung på de första bilderna (som jag gör, väntar på opbesked) så ville jag bara flika in att jag tycker din kropp var vacker även innan din op!jenny8503 skrev 2012-12-13 15:59:01 följande:
mars 2010... Hatade mig själv och satt mest och gömde mig i soffan... ville aldrig hitta på något eller synas så mkt... Ville bara vara osynlig och flyta med obemärkt... blyg och dåligt självförtroende... Denna bild är från starten med modifast, vägde då ca 120 kg...

December 2012, - 42 kg (står still oftast, eller ngt kg upp, men nu de sista veckorna har det visat minus igen.) Mår så himla mkt bättre! Tycker bättre om mig själv, vågar synas mer och har en sambo som älskar min rumpa :P Trodde aldrig att jag ens skulle träffa en man som skulle älska en "sån som jag" men i och med att jag lärde mig ta hand om mig och tycka om mig själv så kunde låta andra göra det samma... Det bästa jag gjort, nu arbetar jag som idrottslärare på en grundskola och försöker få eleverna att tycka om idrott och hälsa :)Är fortfarande kurvig och skulle säkert må bra av att ta bort lite till enligt vissa, men jämför man då och nu så mår jag 1000 ggr bättre både psykiskt och fysiskt :)
-
Kaupa Jaur skrev 2012-12-21 20:27:41 följande:Inte för att vara sån, men OM du kände dig ful/tjock/oattraktiv/tung på de första bilderna (som jag gör, väntar på opbesked) så ville jag bara flika in att jag tycker din kropp var vacker även innan din op!
Tack det var snällt sagt :) -
Hur är det för er med lösskinn? Blir det mycket?? med tanke på att man går ner snabbt?
-
a239s skrev 2012-12-22 17:08:31 följande:Hur är det för er med lösskinn? Blir det mycket?? med tanke på att man går ner snabbt?
Det är ju väldigt individuellt. Jag har gått ner 63 kg, från 125 till nuvarande 62 kg. Jag har inte en enda volang
Lite lösare hud har jag, men inget häng. Men jag har nog haft lite tur verkar det som, när man hör/ser en del andra...
-
Nja jag har inge hittills *peppar..*a239s skrev 2012-12-22 17:08:31 följande:Hur är det för er med lösskinn? Blir det mycket?? med tanke på att man går ner snabbt?
Har gått från 127 till 77 på 6månader. -
Nja lita gäddhäng och tuttarna är nån cm längre ner. Men inte farligt alls på -39kg på 6 månader:)a239s skrev 2012-12-22 17:08:31 följande:Hur är det för er med lösskinn? Blir det mycket?? med tanke på att man går ner snabbt? -
Ohhh vad jag längtar!! :) träffar kirurg läkare o narkos 22 februari... Får tid för op då också!! Ni inspirerar mig verkligen