Inlägg från: Knottet1 |Visa alla inlägg
  • Knottet1

Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå

Trevligt med en  tråd för barn födda hösten 2011. Jag väntar mitt tredje barn.  Har sedan tidigare en son 07 och en tjej född 09. Nu kommer trean beräknad till slutet av augusti.

• Knottet1
    Juli
    Slania: Andra barnet, BF 22/7

Augusti
    Saufi: Andra barnet, BF 27/8
    Höstflickan83: Första barnet, BF 3/8
    Isolde11, Andra barnet, BF 15/8
    Knottet1: Tredje barnet, BF29/8

September
    Äntligen dax: Andra barnet, BF 30/9
    Sleepingangels: Första barnet, BF 11/9
  • Knottet1

Mina tre graviditeter har varit väldigt olika så här långt. Första kräktes jag konstant och tappade flera kilo innan det vände efter fyra månader. Med tvån kräktes jag hela garviditeten men bara på morgonen. Nu under trean mår jag mest illa och har endast kräkts några fåtal gånger. Tröttheten har oxå varierat. Jag känner mig tröttare för varje graviditet. Men det tror jag beror på att jag har fler att ta hand om under själva graviditeten. Inskrivning  hos BM för min del i morgon. Det blir samma BM som med dom tidigare barnen, det känns bra då hon känner till mina tidigare graviditeter och dom problem jag hade under förra så jag vet att jag kan få den hjälp jag behöver.
    Det vore trevligt att träffas någon gång fram över och ta en fika.

• Knottet1

Här syns det en liten mage. Jag tycker att det syntes fortare andra gången. Nu tredje funderer jag på om det verkligen bara är en där inne. Magen tycks mig vara mycket större tidigare. Det är nog bara det att magen har varit stor två gånger tidigare och han inte tränas särskilt mycket mellan tvåan och trean. Att det syns gör mig inget då graviditeten är officiell. Jag tycker oxå att det vore roligt att träffas framöver. Jag förstår att det är många som vill vänta ett tag till.

• Knottet1

Hej! Har inte varit så aktiv här. Känns som om jag har fullt upp just nu. Två barn, jobb hus m.m. allt tar sin tid. Men nu är jag sugen på en mamma träff så jag ger ett förslag och hoppas att det finns någon fler  som vill och kan träffas.

Tisdagen den 12 april kl 18.00 KafeStation.

Jag kommer:

Knotter 1

Svar på tråden Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå