såhär såg våran kväll/natt ut igår å då va de en ovanligt bra natt.
20.00 mat
bad, massage lite sång å mys
21 skrik men blev lugnare i famnen, lades i sängen å somna
21.20 Ett litet panikskrik efter en prutt,
22.05 Ytterligare ett panikskrik efter en prutt, buffade lite i rumpan, blev då lugn å somna om
22.20 var de dags igen, otröstlig, fick då mat å somnade
22.40 i sängen igen, låg å knölade
23.00 Knölandet eskalerade till panikgrin, tog up han i famnen för å bli lugn sen lade ja han i babysittern och gungade
00. Somnade
00.18 vaknade å sög på handen och blev arg, försökte då me tutten, ville EJ...fick då mat igen å bytte blöja
00.45 i babysitterna igen å gungade å gungade å gungade å gungade å gungade så att han inte skulle grina
1.45 ca somnade ÄNTLIGEN de är tidigaste "kvällen" vi gjort på 1v...
hemskt irriterande då han är såååå trött å somnar både kl 9 å kl 00 å vaknar av dessa jävla pruttar å sen ej kan somna om....å varje gång han vaknar tar de minst 1h att så han är trött å somna om igen...å när han väl somnat å jag lagt han kan jag ju inte slappna av för ja vet ju att de kan gå 30min så vaknar han av dessa pruttar så minst 45min försvinner för mig=att de inte blir mycket sömn :(
Han sov iaf till 5.30 käkade å sen somnade 6.30 sen upp igen 8...
har inte bajsat på 1v heller stackarn, brukar inte gå så lång tid...
tacka gode gud att sambon kommer hem ikväll så ja får lite egen tid nån minut å inte behöver stressgöra allt tex duscha å äta....har fått magkatarr av all stress å brist på sömn å matordning....längtar nästan till snön kommer för då jobbar inte min sambo 25 mil bort mer å är inte borta hela veckorna...men samtidigt så får vi bara min lilla inkomst från fk då :(
jag avundas dom som har sina karlar hemma på kvällarna å nätterna...och dom som har lugna bebisar som sover hela nätterna...här e jag lycklig när han sover 4h (vilket nästan aldrig händer) för då får ja iaf sova 3.... tur han är världens sötaste och är förhållandevis lugn på dagarna :)