Höstflickan83 skrev 2011-09-21 17:29:56 följande:
Ninakarolina skrev 2011-09-19 13:01:12 följande:
Visste funkar de :).
Jag gör inte så mycket om dagarna mer än matar rapar och myser, har inte vågat gått ut nu då elaka getingar jagar oss helatiden :( bor på Tomtebo längster ner nästan. flyttade hit 2 veckor innan jag bf. mysigt att bara gå promenader runt området och se alla fina villor och drömma sig bort :). jag är sugen på bebis bio sen, men de skulle vara kul om nån ville följa med :).
har skaffat en lavemangspip nu på apoteket och gör man in den i bebisens rumpa får hon prutta , vil.let är jätte bra så de rekommenderar jag med :).
Jag skulle också gärna gå på bio sedan! Hoppas bara han ska skrika mindre så man inte förstör hela filmen.. :PBlev det öppna förskolan? Hur var det? Vilken gick du på? Jag har inte vågat mig på att testa det där ännu..
Mearlin skrev 2011-09-21 08:54:46 följande:
Det låter toppen det :)
Är det någon som tänkt gå på babysim framöver?
Jag har funderat på babysim men inte kollat upp något. Vet du när sånt börjar?
Men vi kan väl vänta ett tag och sedan försöka samlas på en bio framöver!
Jo, jag var i väg en snabbis, blev inte så länge. Jag var på Tegs familjecentral och deras babygrupp med barn upp till 8 månader. Som det kändes var de flesta barnen 3 månader och uppåt, Benjamin är ju bara 6 veckor, så det var lite skillnad. De barnen hade lite mer ut av varandra. Så känns som att ifall jag ska gå igen inom en snar framtid så vill jag gärna gå dit med någon med bebis i ungefär samma ålder. Men när Benjamin blivit runt tre månader kommer jag absolut gå på öppna förskolan, trevligt att träffa andra. Men som sagt roligt om man är några som bestämmer sig för att gå.
Av vad jag sett så har de babysim på två ställen i stan, iksu och simhallen. På båda ställena måste barnen vara äldre än 3 månader och de har startat överallt så blir nog efter jul som det är aktuellt för oss.