Bebisar sommar/höst 2011 i Umeå
Mearlin: vill du skicka ditt nummer till mig med så jag kan smsa om det skulle vara så att vi blir hemma? Försökte skicka meddelande till dig så du kunde få mitt nummer men det gick inte att skicka via telefonen. Tänkte så ni inte står och väntar på mig eller så. Får se hur lillkillen mår imorgon, han har varit rätt ledsen nu i kväll.
Filmen som går som barnvagnsbio den 23 november verkar vara I dont know how she does it
http://www.sf.se/filmer/I-dont-know-how-she-does-it/
MalinNu: Jag skulle kunna tänka mig att gå om någon annan går, så om du går kan jag haka på! Ja det är ju lite tidigt när man har en Nattuggla till bebis! Neo sover dock nu men jag kan inte somna, kroppen är väl så inställd på att vara vaken till tre... störande i alla fall! Hur gör vi imorgon då?
Det verkar vara stängt på flera ÖF på onsdag, hon sa nåt om att det var planeringsdag så de kanske har planeringsdagar tillsammans?
Men då blir det ju jättebra med babyöppet på Ålidhem på torsdag till veckan! Såg att de har öppet 13,30-15.30 och sångstund 14,15.
Jag skulle kunna gå på bio för att det är trevligt att se film, men jag känner också att det är lite "tidigt" på dagen för mig och Neo eftersom vi inte har någon vettig dyngsrytm ännu och då måste vi upp tidigt för att hinna dit vilket resulterar i lite sömn för oss båda och en gnällig Neo. Så jag kan skippa det, det är ju dessutom lättare att umgås när man kan prata med varandra! :)
Det blir trevligt att ses till veckan och testa Ålidhem!
Terraberra: Men så skönt att han är så pigg nu! Ska du ha en namngivningsceremoni finns det nog inget som säger när man "ska" ha den, det gör det nog inte med dop heller, så länge de kan ha klänningen ;P Vad kul om vi kan ses nästa vecka!
Mearlin: Jag har inga tips alls, jag skulle också vilja få Neo att somna tidigare, men vi har ju som sagt inte ens en rutin att han somnar innan 24, de gånger han gör det är jag lycklig! Igår somnade han kl 22 men vaknade halv elva och skrek i en och en halv timma, åt, och somnade om vid 1 igen. Trodde också vi skulle få en bra kväll ;P Så kommer du på något bra, delge det gärna! ;)
MalinNu: Liam är ju inte så stor ännu, så känn ingen panik över dop eller inte dop. Ni hinner!
NinaKarolina: Oj vad bra Penny sover! Hon vaknar inte och vill ha mat någon gång alls?
Hej Tjejer!
Jag har ingen aning om var ÖF är på Ålidhem, så är det någon som skulle vilja möta mig utanför typ ICA eller nåt så vi kan gå tillsammans? Kanske alla vill mötas? :)
Är det 13.30 det öppnar? I så fall kanske 13.20 blir bra? Eller vad tror du?