• roflmao

Massageapparat? (Nej inte en sån, pervo!)

Hörni, jag har periodvis väldigt ont i ena skuldran vilket orsakas av att jag sitter dåligt på jobbet. Jag gillar inte när människor är där och knådar, mest för att det gör ont (det har för tillfället knutit sig ganksa rejält). Har ni någon erfarenhet av de olika massageapparater som finns i handeln? OBH Nordica har ett par olika som är relativt billiga. Är det något att ha? Jag vill helst ha en sån med handtag eftersom det är lättare att sikta med dem än de som som är mer som en nackkrage. Visserligen kommer personen i kassan säkert att anta att jag ska använda den på ett mer intimt område men det får jag ta.

• Svar på tråden Massageapparat? (Nej inte en sån, pervo!)
  • roflmao

Jag har tillräckligt av den sorten; tyvärr funkar de inte så bra på värkande skuldror.

• Livisu

Pervers för att man skulle tänka på en massageapparat för sexuell njutning? Okej...

• Älskarlivet

Har samma problem faktiskt men även att du skriver att du inte vill så borde du gå till massör och få dom knutorna fixade. Massageapparat är nog skönt (hahaha förlåt!!) men hjälper bara precis för stunden....

Men läser vidare här för jag skulle ä'ndå kunna tänka mig att köpa en sådan - i kombi med vanlig massage.

• Älskarlivet
    roflmao skrev 2010-12-30 22:54:33 följande:
    Jag har tillräckligt av den sorten; tyvärr funkar de inte så bra på värkande skuldror.
    ....  en rabbit har ju fingrar (ett)... dom kan väl knåda ut knutorna ??!!
  • M C

Som alla andra får jag den cylinderformade in i huvdet, MEN om du tittar på ryggstödsapparater? Eller inlägg i stolar?

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Älskarlivet
    M C skrev 2010-12-30 23:00:24 följande:
    Som alla andra får jag den cylinderformade in i huvdet, MEN om du tittar på ryggstödsapparater? Eller inlägg i stolar?
    "I huvudet..."?? Ser hur du slår dig själv med en dildo i huvudet *asg*.

Förlåt, förlåt..... jag är trött!! Det får nog bli sängen snart ......
  • M C
    Älskarlivet skrev 2010-12-30 23:04:04 följande:
    "I huvudet..."?? Ser hur du slår dig själv med en dildo i huvudet *asg*.

Förlåt, förlåt..... jag är trött!! Det får nog bli sängen snart ......
    Nej tack, hellre i fittan.Drömmer
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Älskarlivet
    M C skrev 2010-12-30 23:11:58 följande:
    Nej tack, hellre i fittan.Drömmer
    AHahahahah.... stackars TS!

roflmoa: Jag ska genast söka på nätet till dig för att be om ursäkt !!
Svar på tråden Massageapparat? (Nej inte en sån, pervo!)