• Älskarlivet

Massageapparat? (Nej inte en sån, pervo!)

Om det inte var en sån kan jag tyvärr inte hjälpa dig......

• Älskarlivet

Har samma problem faktiskt men även att du skriver att du inte vill så borde du gå till massör och få dom knutorna fixade. Massageapparat är nog skönt (hahaha förlåt!!) men hjälper bara precis för stunden....

Men läser vidare här för jag skulle ä'ndå kunna tänka mig att köpa en sådan - i kombi med vanlig massage.

• Älskarlivet
    roflmao skrev 2010-12-30 22:54:33 följande:
    Jag har tillräckligt av den sorten; tyvärr funkar de inte så bra på värkande skuldror.
    ....  en rabbit har ju fingrar (ett)... dom kan väl knåda ut knutorna ??!!
  • Älskarlivet
    M C skrev 2010-12-30 23:00:24 följande:
    Som alla andra får jag den cylinderformade in i huvdet, MEN om du tittar på ryggstödsapparater? Eller inlägg i stolar?
    "I huvudet..."?? Ser hur du slår dig själv med en dildo i huvudet *asg*.

Förlåt, förlåt..... jag är trött!! Det får nog bli sängen snart ......
  • Älskarlivet
    M C skrev 2010-12-30 23:11:58 följande:
    Nej tack, hellre i fittan.Drömmer
    AHahahahah.... stackars TS!

roflmoa: Jag ska genast söka på nätet till dig för att be om ursäkt !!
  • Älskarlivet
    roflmao skrev 2010-12-30 23:17:04 följande:
    Inte synd om mig, jag är inte den som är den.   Dessvärre är vibrationerna i mina dildos alldeles för svaga annars hade jag testat det.
    *puhh* Bra !! Den som Linda 1976 rekommenderade har jag nog testat på Media MArkt och den var riktigt skön!
  • Älskarlivet
    roflmao skrev 2010-12-30 23:24:45 följande:
    Då ska jag bege mig ut på en provtur efter nyår! Undrar om de tittar snett på en för att man skriker högt när den masserar på det onda stället? Obestämd
    Tyckte den där fjärrkontrollen såg lite mysko ut på bilden som Linda 176 skickade. Ska man sitta på den eller....Tyst hihihi
Svar på tråden Massageapparat? (Nej inte en sån, pervo!)