Ni som har stress symptom, kan ni hjälpa mig?
Hej, Har haft stressigt på jobbet en längre tid. Är vanligtvis aldrig sjuk.... Men nu har min kropp sagt ifrån sig på många konstiga sätt. (Är inte helt säker om det är stress jag lider av, är under utredning). Har varit dålig i en månad, men nu börjar jag bli lite bättre. Det började helt plötsligt att jag blev svag i vänstra armen, orkade ingenting med den. Sedan började den värka i handleden och armbågen, det var en riktigt hemks smärta. Efter några dagar så försvann det. Då började det sticka under fötterna, ibland kändes det som elektriska stötar under fötterna. Blod cirkulationen blev dålig och fötterna var iskalla hela tiden. Sedan blen ena benet svagara, samt domnade så fort jag satt eller låg i sängen. Bilkörningen blev jobbig, orkade inte hålla ner gaspedalen. När fötterna blev bra försvann kraften från armarna. Och när armarna var bra så hade jag istället fruktansvärt ont i ryggen. Har varit trött både fysisk och psykiskt. Vissa dagar har jag bara legat i sängen och inte orkat stiga upp.Ibland har jag inte orkat knappt gå men när jag väl har tvingat ut mig så har jag fått lite mer ork. Nu känner jag mig mycket bättre men är trött i vänstra armen samt känner mig fumlig i händerna. Förra natten låg jag vaken till kl 0400 för armen värkte samt att jag hade muskelryckningar på olika ställen i kroppen, vilket jag aldrig brukar ha annars, inte som jag har märkt av iaf. Men nu känns det iaf att det börjar bli bättre och jag känner mig äntligen gladara. Har mått så dåligt av att kroppen slutade fungera. Det är dessutom psykiskt jobbigt att inte veta vad som är fel. Vet att det här låter hel mysko med vandrande symptom, men så har jag haft det. Så nu undrar jag, är det någon som känner igen sig? Kan stress göra kroppen så här?