Inlägg från: Delfinis |Visa alla inlägg
  • Delfinis

förslag på ideér för dop

min flicka skall döpas i februari och jag har börjat planera lite smått.Ideér till dop är välkomna.Glad
    Jag tänkte ha servetter och kanske dukar med något lätt tryck på..någon som vet något bra ställe man kan beställa på tex....

• Svar på tråden förslag på ideér för dop
  • Delfinis

oj, dop program har jag inte ens tänkt på, hur vet du órdningen,m.m
    vi har inte ens haft möte med prästen ännu, Dopet är ifs inte förrän 5 feb.
    Jag har beställt servetter  med lillan namn och datum så det blir det kul att se hur dom blir.
    Vad mera kan man hitta på?

• Delfinis

Har inte tänkt så mycket på det, bara att det skall vara lite tjejigt med rosa m.m;)
    Ville gärna ha lite på borden, lite babyskor utav papper eller så..såg en annan som hade gjort baby skor utav papper som var jätte söta ,fick sidan som hon hade gjort dom ifrån men såg jätte komplicerat ut..:(

• Delfinis

Vi hade också tider vi kunde få i dec men vi tyckte det var för nära jul och nästa datum var inte föörrän 5 feb och då har allt jul stoj lugnat sig så det är ju bra;)
    Vi skall vara typ i ett gammalt hus i källaren för fikat så jag tänkte ha lite levande ljus och försöka hitta rosa pappers dukar om det finns.Mer vet jag inte om jag kan komma på..rosa godis till barnen;?)

• Delfinis

Såg jätte fint ut...bra ideé att ha lite foton på bordet:)och rosa ljus;)

• Delfinis

undrar jag också, kollade lite på nätet men hittade inget bra...Sägs att ikea har men de luktar jordgubb tydligen...

• Delfinis

dopet är den 5 feb så alla tips är fortfarande välkomna:)
    Börjar dock bli lite orolig att prästen inte har hört av sig ännu...

• Delfinis

ok, då borde han höra av sig nu någon dag.Väntar tills torsdag annars ringer jag....

Svar på tråden förslag på ideér för dop