Inlägg från: Kodia
|
-
Det är inte klart än, men kommer att meddelas på Facebookgruppen "Ale bytesdagar" så snart det är bestämt.Superbia skrev 2011-01-08 21:38:19 följande:Ingen här som vet när Ale kan tänkas vara nu i vår?
-
-
Räknat från Nils Ericsonsplatsen går det snabbare med bussen till Ale Torg, och då är det inte så långt att gå sedan heller...God cares skrev 2011-04-06 16:23:34 följande:Jag väljer Torslanda eftersom jag inte har bil och bor i Askim :) Men är inte helt säker på att jag orkar åka dit heller, är höggravid och det verkar vara en rätt lång bit att gå från busshållplatsen och till skolan där loppisen är, och jag vill gärna vara där när de öppnar kl 09 om jag ska dit. Tror att det kommer att vara rätt mycket saker där också, hoppas det i alla fall!
-
Ok, då har du kortare väntetid på NE-platsen för resan till Torslanda. Men visst blir det dyrare! En del tror att Ale är jättelångt från Gbg, bara för att det är en annan kommun, men så är det ju inte.God cares skrev 2011-04-06 22:04:45 följande:Hm, det lät intressant, men när jag kollade (åker från hållplatsen Backa i Askim) så tar det 1 h 3 minuter till Torslanda och 1 h 9 minuter till Ale torg (fast det stod Nödinge station, Ale torg fanns inte med) plus att det kostar extra till Ale eftersom jag då åker över zongränsen.. Jag bor i fel ände av stan helt enkelt :)
-
Bytesdag för barnartiklar i Ale gymnasium, Nödinge
lördag 24/3 10-15
söndag 25/3 10-13
Många inlämnare. Kläder, leksaker, cyklar, vagnar osv. -
Nu till helgen är det bytesdagar i Ale gymnasiums bamba i Nödinge.
Lördag 10-15
Söndag 10-13
Brukar vara massa saker och massa folk!