Barnprylmarknader framöver (Göteborg)
Kvarnbyskolans barnmarknad (i Mölndal) är den 5 mars kl. 10-13, www.kvarnbyskolan.se/html/loppis.shtml
Kvarnbyskolans barnmarknad (i Mölndal) är den 5 mars kl. 10-13, www.kvarnbyskolan.se/html/loppis.shtml
Var på inlämningen på Hagaskolan idag och kan tipsa om att det fanns mycket polarnkläder i mindre storlekar. Mycket barnböcker och mammakläder också. Ska bli spännande att se hur det går imorgon! (det är första gången jag säljer).
Hej igen!
Var inte inne här igår och kunde därför inte svara på charmmiss fråga i tid. Det fanns bara något enstaka polarn ytterplagg.
Synd att du inte kunde komma God cares.
Tråkigt att du inte hittade PP-kläder thebettygirl, med mindre storlekar menade jag mest stl. 50-68, förstår att andra kanske tycker att 80-86 också är mindre storlekar så jag borde specificerat mig mer. Ledsen för det. Roligt att du ändå hittade något.
För egen del gick försäljnngen okej. Sålde för 900 kronor och fick med mig mycket hem, men är ändå ganska nöjd. Dom som arrangerar funderar på att ha en till barnmarknad i Haga i maj för att dra igång det och sedan köra en gång i halvåret. Jag gillade läget i Haga och passade på att drömma lite utanför Liten Karins skyltfönster.. =)
VIll tillägga att det var väldigt trevliga personer som höll i barnmarknaden!