Inlägg från: charmmiss
|
-
har inte bestämt mig änu om jag ska gå, såg du om det fanns polarn ytterplagg ?Ellas o Emmas mamma skrev 2011-02-25 21:06:41 följande:Var på inlämningen på Hagaskolan idag och kan tipsa om att det fanns mycket polarnkläder i mindre storlekar. Mycket barnböcker och mammakläder också. Ska bli spännande att se hur det går imorgon! (det är första gången jag säljer).
-
ok, det var ju bra att jag inte gick då, kändes som att jag inte missade något, fyndade istället en polarn jacka till halva priset på campadre.se samma morgon
-
September
4-Skene barnloppis 10-12
17 - Önums Bygdegård, Vara 9.30-13
24 - Eklanda skola (Mölndal) 9.00.
24 BARNLOPPIS i Vänersborg kl 10-13 www.barnloppisar.blogspot.com
Oktober
1- Stenungsund Barnprylmarknad 10-13 Stenungskolan (fd Stora Höga) sofia.fredriksson@tveten.stenungsund.se
1 - Sätila barnloppis 10-15 www.barnloppis.eu
2- Sätila barnloppis 10-13 www.barnloppis.eu (REA)
8, 9 Tittut Barnmarknad, Nordlyckeskolan i Torslanda
22- BARNLOPPIS i Trollhättan kl 10-14 www.barnloppisar.blogspot.com
November:
19- BARNLOPPIS i Vänersborg kl 10-13 www.barnloppisar.blogspot.com
-
-
vet du vilka tider??Sereena skrev 2011-09-01 14:43:43 följande:Varje söndag under sommaren (tror det håller på till slutet av september) är det bakluckeloppis vid slottskogsvallen. Vi var där förra söndagen och det var massa barnprylar. Hur mycket kläder som helst t.ex.
imorgon har ju alla ikea loppis utanför butiken. Vet ej om det finns barngrejer. -
ja förlåt. lördag är det såklart, trodde det var fredag igårBellbox skrev 2011-09-01 17:38:42 följande:På LÖRDAG var det IKEA läste jag! (9nte fredag väl?? Då är ju väldigt få lediga!)