Inlägg från: knittgirl84 |Visa alla inlägg
  • knittgirl84

Barnprylmarknader framöver (Göteborg)

Bellbox skrev 2011-10-16 22:32:25 följande:
    Barnmarknad i Mölnlycke på lördag 22/10 har jag läst nu; kl 9-14 i Hulebäckgymnasiet Fick tips av en kompis>; var tydligen värt ett besök sist sa hon; måååånga fynd!!

Lätt att parkera utanför sa hon & det är ju inte så långt till Mölnlycke precis (man kan köra rv 40 eller via Mölndal)

Behöver fyna lite skor & skridskor m.m så hoppas på att detta...    
    Brukar det finnas barnkläder där?
  • knittgirl84
    Bellbox skrev 2011-10-18 23:09:43 följande:
    Absolut; i alla storlekar i princip sa de
    -uppdelat efter storlek så man lätt ska hitta; 74/80, 110/116 o.s.v...
    Låter ju riktigt bra, då ska jag nog bege mig dit på lördag, har ändå inget bättre för mig. Verkar vara smidigt att ta sig dit kommunalt oxå, Jag antar att det är bäst att undvika vagn, så tösabiten får åka sele
  • knittgirl84
    Bellbox skrev 2011-10-19 10:28:42 följande:
    Ja ta selen!! Det är nog en hel del folk där just på morgonen (störst fyndchans) så barnvagn är svårt därinne
    Ligger ju centralt & bra så en utflykt är ju inte fel

-kom gärna lite innan 9 (om du tänker vara tidig) så blir det inte så mkt kö OCH ta med en IKEA-påse eller annan påse att lägga kläderna i; så fyller du bara på, sen betalar du i kassan (OBS: glöm inte kontanter!) 
    Tack för alla tips. Tanken är att jag ska vara där i tid, men med tösen vet man ju aldrig vad som händer
  • knittgirl84

Någon som vet om det blir loppis på Hulebäcksgymnasiet i vår? Jag var på den i höstas och det var riktigt trevligt

Svar på tråden Barnprylmarknader framöver (Göteborg)