• Anonym

Stora vader - kan jag få fina ben ändå om jag går ner i vikt?

Har alltid haft stora vader och avskyr dem verkligen!
    Håller på att gå ner i vikt och har redan tappat 8 kilo. Eftersom jag har en del övervikt är målet att gå ner 20 kilo till.
    Men vad händer med vaderna? Kommer jag alltid få dras med stora vader trots att jag går ner?
    Någon som haft samma problem och gått ner mycket i vikt? Hur såg ni resultat på just vaderna?

• Svar på tråden Stora vader - kan jag få fina ben ändå om jag går ner i vikt?
  • Anonym (vad)

Jag gick ner 30kg. Trodde jag skulle få fina anklar och vader, men icke. Det ligger i min familj att ha tjocka hälar, vader och anklar.

Om du går ned 20kg så kommer du få stora hälsovinster, oavsett hur vaderna ser ut.

• Queenie70

Har gått ned 55 kilo....Inte är det över vaderna i alla fall kan jag säga De är väl fulla av mastodontmuskler efter att ha burit omkring på massa övervikt i många år. Om jag gipsar benen och sitter orörlig i rullstol några månader kan jag tänka mig att de kommer att förtvina en del. Men det verkar besvärligt

• Anonym
    Queenie70 skrev 2011-01-03 19:13:15 följande:
    Har gått ned 55 kilo....Inte är det över vaderna i alla fall kan jag säga De är väl fulla av mastodontmuskler efter att ha burit omkring på massa övervikt i många år. Om jag gipsar benen och sitter orörlig i rullstol några månader kan jag tänka mig att de kommer att förtvina en del. Men det verkar besvärligt
    "Vill man vara fin får man lida pin" Fast jo, det låter besvärligt
  • agda06

Jag har gått ner 42 kg. Hade tjocka vader, kunde ALDRIG hitta stövlar som passade.

Men mina vader blev mindre när jag gick ner. Nu kan jag ha ALLA stövlar!

Svar på tråden Stora vader - kan jag få fina ben ändå om jag går ner i vikt?