• Äldre 4 Jan 13:45
    12937 visningar
    63 svar
    63
    12937

    http://intranet.skatteverket.se/intern/15706.html

    Nån från denn adress har besökt min blogg.
    Nån som vet vad det är frågan om?

  • Svar på tråden http://intranet.skatteverket.se/intern/15706.html
  • Äldre 4 Jan 14:04
    #11

    För att jag skriver inget hemligt i den, men jag skriver inte heller något av allmän intresse så jag förstår inte vad man ska in dr o göra

  • Jezami­ne
    Äldre 4 Jan 14:05
    #12
    Vissla skrev 2011-01-04 14:01:37 följande:
    Men surfa in på MIN blogg flera ggr på en dag känns ganska onödigt när det inte står något där
    Ge isf lösenord till dina vänner då?
    Jag är INTE avstängd
  • Äldre 4 Jan 14:05
    #13
    morriis skrev 2011-01-04 14:04:35 följande:
    Är det flera gånger de varit inne från den adressen eller?
    Har du inte skrivit någonting alls där så är det kanske lite märkligt, men även om du har skrivit något som du tycker är totalt meningslöst så kanske den människan tycker det är bra
    Jo det står ju saker, men inget intressant.. typ
  • Äldre 4 Jan 14:06
    #14
    Jezamine skrev 2011-01-04 14:05:16 följande:
    Ge isf lösenord till dina vänner då?
    Varför det? För att verka egenkär o dela ut ett lösen till folk för att få dom att känna sig speciella och utvalda som får gå in o läsa min trista blogg där jag aldrig skriver nåt?
  • Jezami­ne
    Äldre 4 Jan 14:07
    #15
    Vissla skrev 2011-01-04 14:06:41 följande:
    Varför det? För att verka egenkär o dela ut ett lösen till folk för att få dom att känna sig speciella och utvalda som får gå in o läsa min trista blogg där jag aldrig skriver nåt?
    Ja antingen det el acceptera att vem som helst läser
    Jag är INTE avstängd
  • La Lola
    Äldre 4 Jan 14:09
    #16
    Jezamine skrev 2011-01-04 14:07:56 följande:
    Ja antingen det el acceptera att vem som helst läser
    Exakt.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Lalalo­ng
    Äldre 4 Jan 14:10
    #17

    Alltså du låter lite som gubben som skällde sönder min kusin för att hon ringt fel nummer en gång. Han hade hemligt och ville veta hur hon hade fått tag på numret. Hon försökte förklara att hon hade ju slått fel siffror, men gubben fortsatte gorma om att han hade hemligt nummer och krävde att hon skulle berätta hur hon fått tag på det. 

    Inte för att du gormar kanske. Men vad är det för konstigt med att någon surfar in på din blogg? Allt som finns öppet på nätet går att hitta på nätet. Personen har kanske googlat något ord och hittat din blogg. Den har kanske surfat runt på länkar här och där och tillslut hamnat på din sida.

    Sen kan det se ut som att samma person varit inne massor med gånger, men i själva verket är det bara att dom klickar på olika sidor på din blogg och varje klick blir en anteckningen i loggen (så här är det på susnet som jag använder. Det är bara ett exempel, och en tanke).  


    Klara 060504, Alva 100117
  • Jezami­ne
    Äldre 4 Jan 14:12
    #18
    La Lola skrev 2011-01-04 14:09:14 följande:
    Exakt.
    Hur jag kan få till det ibland iaf
    Jag är INTE avstängd
  • Äldre 4 Jan 14:18
    #19
    Jezamine skrev 2011-01-04 14:07:56 följande:
    Ja antingen det el acceptera att vem som helst läser
    Har jag sagt att det är oacceptabelt med främlingar i min blogg?
    Jag undrar varför man hänger där när jag inte skriver nåt vettigt som kan vara av intresse för någon annan än mig själv
  • Äldre 4 Jan 19:07
    #20

    Du får väl skriva ett inlägg i din tråkiga blogg och fråga varför denna konstiga människa går in på din blogg och läser då? Varför bloggar du ens om du ska bli förbannad på att någon läser?

Svar på tråden http://intranet.skatteverket.se/intern/15706.html