Inlägg från: Silverhaj76 |Visa alla inlägg
  • Silverhaj76

Modifast(are)

Hej alla! 

Kul att det fins fler som kör med Modifast!
    Jag fick smaka Modifast av en arbetskompis och den är ju supergod! Hade tänkt att  börja på ren kur idag, men hann inte iväg imorse o köpa påsar iom att barnen blev sjuka inatt och vi vart tvungna att söka läkarhjälp.
    Ska skaffa några paket senare ikväll och börjar då imorgon!

En fråga- vart köper ni era påsar och vad får ni ge för de? Det är ju absolut billigast och störst utbud på nätet men jag vill inte göra en beställning på 1000.- på en gång, vill testa först så jag vet att jag klarar av.

• Silverhaj76

Jag tänkte att man ska ju beställa för 950.- för att slippa frakten på 79.-
    Men på apoteket kostar det 145.- per paket, helt klart dyrare! På nätet var det 105.-

Har någon smakat på chokladpudding?

• Silverhaj76

Bananen var den jag fick smaka av kompisen och den var guddomlig! Har tidigare testat CK, Nutrilett och naturdiet, alla, smakar urk!!!!!!!!!!

• Silverhaj76
    kokos skrev 2011-01-17 14:34:59 följande:
    Jag kör alltid med vaniljen. Den är verkligen supergod smakar som vaniljsås  Har testat kaffe men den var kvalmig på något sätt Guld i mun Chokladen är sådär tycker jag. Men jag är inte mycket för kakao så det kanske är därför. Hallon smakade också mycket pulver.

Vad gäller deras bars så är chockladen godast. Caramel är mindre god men funkar.

Jo visst ja! Har ju testat deras varma soppor också Potatis/purjolök. Fy fasen! de smakade bara pulver tyckte jag.... Och varm soppa var ingen höjdare lättare att få ner shakes :-P
    Bra att veta! Funderade precis på soppor. Jag tror jag kör på banan ett tag tills jag inte är hungrig mera, då vågar man testa ngn annan smak också. Ja just det, kom på nu att på apoteket så hade deinte banan
  • Silverhaj76

Så! Nu är jag med också! Var iväg och köpte ett paket på apoteket, blev kaffesmak, helt ok!  Ska göra en beställning på nätet, då vågar jag testa chokladpuddingen med

• Silverhaj76

KOm alrdig igång förra veckan pga olika anledningar, men sen igår så är jag med på riktigt!
    Har just nu kaffesmak hemma och den är jättegod om man har riktigt kall vatten till den. Brukar köra med stavmixer.

• Silverhaj76

Skickade iväg en stor beställning igår kväll, blev så sugen på puddingar de har på webbshop! Och så har de ju också banan där som jag älskar!
    Vägde mig också, -2,7 sen 24/1 ! Så det rör sig neråt! Mår faktiskt ganska bra, trots att jag jobbar nätter och då blir det ganska långt emellan drinkarna. Vilka tider dricker ni?

• Silverhaj76
    Immy skrev 2011-01-27 20:56:30 följande:

jag dricker ju bara på morgonen nu o äter mat d andra målen!
    fuskvägde mig idag!!

började 1/1 = 103,6
    nu 27/1 = 93,4

-10,2kg!!

känns underbart!!

Helt otroligt! Grattis!
Svar på tråden Modifast(are)