• Jennywise

Modifast(are)

Jag börjar med modifast imorgon. Vill gå ner totalt 24 kg. Tänker dock inte köra ren kur utan äta middag enligt xteavaganzamodellen med en handflata kalla grönsaker, en näve protein och en näve varma grönsaker. Hoppas verkligen att jag ska fixa detta! Ni som gått ner mycket- grattis! Hur tränar ni och hur ofta?

• Jennywise

Hej på er! Här går det kanon! Har gått ner 2,5 kg första veckan trots att jag äter en gång om dagen och dessutom var ute i lördags och drack en hel del rusdrycker, plus att jag smällde i mig en pizza i söndags. Jag är tokigt nöjd!

• Jennywise

Jag är också kvar. Har kört en månad idag och gått ner 5,3 kilo hittills. Med tanke på att jag inte kör ren kur så är jag väldigt nöjd och planerar att köra på ett tag till. Vill gå ner totalt 20 kg så det känns som att jag redan kommit en bit påväg!

• Jennywise

Hej! Hur går det för alla? Jag kör fortfarande halvkur eller vad man ska kalla det, även om jag hade semesteruppehåll i en månad, och har just loosat mitt tionde kilo! Sakta men säkert går det neråt... Vore kul att få veta hur fort ni som kör helkur går ner, är lite sugen på att göra det ett tag, nämligen.

Svar på tråden Modifast(are)