Modifast(are)
invägning i morgon.. hoppas verkligen det ser bra ut, dock vet jag att jag äter för lite :( måaste bli bättre på att verkligen få i mig maten och modifasten...
invägning i morgon.. hoppas verkligen det ser bra ut, dock vet jag att jag äter för lite :( måaste bli bättre på att verkligen få i mig maten och modifasten...
- 1,4kg denna veckan :)
Invägning i morgon, hoppas verkligen på ett stort -!! (0.7kg-0.8kg)
hur går det för er andra?, jag tycker det fungerar skit bra här hemma, har inget godis sug alls och jag dricker mycket vatten och hyn är helt fantastisk!! nu vill jag bara att alla mamma kilon skall bort!!!
- 0,6 denna veckan. känns riktigt bra då jag gick ner 1,4kg förra. trodde det skulle bli mindre nämligen, nu håller vi tummarna för att jag ska gå ner till nästa vecka med, har redan nått mitt ena delmål så det känns toppen!!
ingen annan som får minus på vågen?
idag hade jag ett skärp i midjan (under brösten) och jag fick använda ett hål längre in än vanligt så tot sen jag köpte skärpet för 2 mån sedan har jag gått ner två hål :D. känns grymmt bra! tror allt det kommer stå minus på vågen på lördag med, dock är jag inte hemma då. vi ska fira midsommar i västerås trakten så det blir ingen invägning förrens nästa lördag :S.... hur ska man orka vänta???
Jag har varit bortrest hos vänner i en vecka så vi har ätit masssssssa skräp, hoppas ändå på att jag inte ligger allt för mycket plus i morogn när det är invägning igen
hur går det för dig då Immy??
Välkommen plopp76!!! du skall se att det kommer gå jätte bra! :)
guuud va jag är avis på er! här har vi varit bortrasta i nästan 3 veckor, och nu är det 4-5 födelsedagar och några dop att gå på. känns som att jag aldrig kommer kunna komma igång med dieten :( och inte nog med det efter att jag satte in p staven gick jag upp massa i vikt så nu måste jag börja om från början igen :(
kommer skriva när vi har tid och motivation att köra igång ordentligt igen, just nu får jag nöja mig med att följa er andra. Lycka till nu och var glada över ALLT som inte är ett + på vågen!!

Grattis va skönt att höra :)
Hej tjejer hur går det för er??
Jag är ju igentligen LCHFare men denna månaden har vi riktigt ont om pengar så vi kör blandad kur på den modifasten som fanns kvar hemma, resten så räknar vi kalorier. påtal om att räkna kalorier, fyyyyy vad jobbigt det är, e ju hunrig hela tiden! så mycket bättre med LCHF där man kän äta sjukt mycket mer och ändå gå ner i vikt.
jaja nu ska jag inte klaga, har hållt på i en vecka snart med detta + en promenad varje dag, än så länge har vi gått mellan 5-8km om dagen sen blir det även magövningar som plankan på kvällen när barnen sover. vill verkligen, eller ska verkligen gå ner det som jag gick upp under jul och nyår på 3-4 veckor sen går jag på LCHF på heltid igen :)
Ni som äter blandad kost, hur många kalorier äter ni om dagen?
Vägning på onsdag morgon! håll tummarna för mig ;)