Modifast(are)
Hej!! Kul att det är några här nu igen!!:) jag äter inte modifast längre!! Men kämpar fortfarande mig neråt!!;) nu är det -29kg!! Har man tillräcklig stor vilja så fixar man det!! Jobba på tjejer!! Heja heja!!
Hej!! Kul att det är några här nu igen!!:) jag äter inte modifast längre!! Men kämpar fortfarande mig neråt!!;) nu är det -29kg!! Har man tillräcklig stor vilja så fixar man det!! Jobba på tjejer!! Heja heja!!
Välkomna ni nya!! Kul att ni hittar hit!! Jag fick aldrig heller i mig den mängden vatten o jag lever!! Är väl mest att man kan få ont i huvudet o så!! Vet faktiskt inte!! Har ju inte varit några problem med vikt edgången heller!! Så tror inte d har betydelse! Men kan ju inte lova!! ;) kämpa på alla!! You can do it!!!
Köpte start paket på nätet för typ 900 något!! O d är för 2 veckor tror jag!! Kanske dyrt men värt varenda krona!!:)
Ny rapport härifrån!! 73,1kg!!
Oj! Verkade visst inte få med allt såg jag nu!! -30,5kg nu!! Kämpa på alla!! :)
Tycker med du ska vara nöjd med den viktnedgången!!:) grattis!! Jätte kul!! Jag äter bara mat!! Utesluter så mycket kolhydrater jag kan!!:) nja!! Pizza va d längesen nu!! Men d åker allt ner lite godis på helgerna!! Man måste kunna leva lite oxå även om man bantar!!;) så har direkt ingen hemlighet!!:/
Typ 800-900!:)
Kul att du är nöjd!! Grattis!!:)
Hej hej!! Hur får det för er?! Det skrivs inte mycket här!!:/
Jo då!! Jag ligger väl lite stilla i vikt nu!! Vilken är typ det jag ska göra oxå!! -31/32kg är det väl!!:) så nu e jag typ normalviktig!! Verkligen en konstig känsla!! Inte för jag mått dåligt innan!! Men jag har dock inte mått så här bra heller!!;)
Gött!!!:D
Grattis till vikt nergångerna alla!!:)
10veckors ren kur?! Får du det sundance kid?!
Jag kan bara önska lycka till!! Starkt av er att orka med så länge!! Jag är glad att jag fixade 2veckors ren kur!!;) är själv inne i en dålig svacka!! Men så länge jag tränar o inte går upp är det ju lungt!!:)
Hej alla!! Hur går det för er?!:) idag ska jag in för bedömning om bukplastik!! Jätte nervös!!:/ annars går d bra här!! Nere i 70 nu!!:) underbart!!:)
Är det några kvar?! Hur går det för er?!
Bra jobbat!! Bara att kämpa på!! Ge inte upp!!:)