• Immy

Modifast(are)

Hej!! Kul att det är några här nu igen!!:) jag äter inte modifast längre!! Men kämpar fortfarande mig neråt!!;) nu är det -29kg!! Har man tillräcklig stor vilja så fixar man det!! Jobba på tjejer!! Heja heja!!

• Immy

Välkomna ni nya!! Kul att ni hittar hit!! Jag fick aldrig heller i mig den mängden vatten o jag lever!! Är väl mest att man kan få ont i huvudet o så!! Vet faktiskt inte!! Har ju inte varit några problem med vikt edgången heller!! Så tror inte d har betydelse! Men kan ju inte lova!! ;) kämpa på alla!! You can do it!!!

• Immy

Köpte start paket på nätet för typ 900 något!! O d är för 2 veckor tror jag!! Kanske dyrt men värt varenda krona!!:)

• Immy

Oj! Verkade visst inte få med allt såg jag nu!! -30,5kg nu!! Kämpa på alla!! :)

• Immy

Tycker med du ska vara nöjd med den viktnedgången!!:) grattis!! Jätte kul!! Jag äter bara mat!! Utesluter så mycket kolhydrater jag kan!!:) nja!! Pizza va d längesen nu!! Men d åker allt ner lite godis på helgerna!! Man måste kunna leva lite oxå även om man bantar!!;) så har direkt ingen hemlighet!!:/

• Immy

Hej hej!! Hur får det för er?! Det skrivs inte mycket här!!:/

• Immy

Jo då!! Jag ligger väl lite stilla i vikt nu!! Vilken är typ det jag ska göra oxå!! -31/32kg är det väl!!:) så nu e jag typ normalviktig!! Verkligen en konstig känsla!! Inte för jag mått dåligt innan!! Men jag har dock inte mått så här bra heller!!;)

• Immy

Grattis till vikt nergångerna alla!!:)

10veckors ren kur?! Får du det sundance kid?!

• Immy

Jag kan bara önska lycka till!! Starkt av er att orka med så länge!! Jag är glad att jag fixade 2veckors ren kur!!;) är själv inne i en dålig svacka!! Men så länge jag tränar o inte går upp är det ju lungt!!:)

• Immy

Hej alla!! Hur går det för er?!:) idag ska jag in för bedömning om bukplastik!! Jätte nervös!!:/ annars går d bra här!! Nere i 70 nu!!:) underbart!!:)

• Immy

Är det några kvar?! Hur går det för er?!

• Immy

Bra jobbat!! Bara att kämpa på!! Ge inte upp!!:)

Svar på tråden Modifast(are)