• Anonym (Dålig flickvän)

Behöver eran hjälp!!!

Hejsan

Jag har ett väldigt stort problem. Jag har vart ihop med min kille i några år. Vi har ett bra förhållande förutom en sak. Vi har inget sexliv och det är pga mig. Jag har ingen sexlust. I början av vårat förhållande hade vi mycket sex och jag blev oväntat gravid. Pga många olika orsaker så bestämde vi oss för att göra abort. Det var smärtsamt både fysiskt men framför allt psykiskt och gå igenom det. Efter det så försvann min sexlust helt och hållet. De få gånger vi har försökt och ha sex så funkar det inte, jag spänner mig och kan inte slappna av för fem öre och dessutom gör det väldigt ont.. Det har hänt mkt omkring oss, många motgångar och mycket som har hänt och jag är deprimerad det påverkar också en hel del,

Så min fråga är om det är någon som vet något naturläkemedel som ökar lust? Eller någon annan som har något annat tips? Vi har haft samtal med en sexrådgivare men det hjälpte oss ingenting. Hoppas någon har något råd eller tips till mig för jag känner mig som världens sämsta flickvän=(( Jag har tur som har hittat en kille med ett sånt stort tålamod som han!!!

/ Dåliga flickvännen

• Svar på tråden Behöver eran hjälp!!!
Svar på tråden Behöver eran hjälp!!!