• Kimmylee

Någon som ska till Lanzarote med Fritidsresor 21/1?

Ska åka med mina tvillingtjejer (3,5 år) till Blue Village Flamingo Beach Resort med Fritidsresor den 21 januari. Är det någon annan som ska åka med samma plan (från Arlanda kl 06.55) och kanske till och med till samma hotell?

Åker själv med tjejerna så det vore skönt att ha kontakt med någon annan barnfamilj.

• Svar på tråden Någon som ska till Lanzarote med Fritidsresor 21/1?
  • Kimmylee

"puffar lite för mitt tidigare inlägg"

• Kimmylee

Puffar lite för denna. Nu på fredag åker vi. Någon som ska dit?

• dullan

Jag har funderingar på att åka dit 1 vecka i februari eller mars ensam med min son. Så du får gärna berätta hur det har gått när du kommer tillbaka och om de var prisvärt osv

Hade tänkt att jag skulle till thailand i två veckor, men eftersom de inte verkar som om jag får någon annan vuxen med mig så vet jag inte om jag vågar åka bort själv så länge ensam med sonen, därför kollar jag andra resor och har väl mest fastnat för just  Blue Village Flamingo Beach Resort med Fritidsresor.

• Kimmylee

Förstår att det känns lite läskigt att åka så långt. Tycker att det känns så att åka till Lanzarote själv med mina tjejer, men det kommer att gå bra. Återkommer och berättar om hotellet osv när jag kommit hem.

• Olivia3mars

Hej Kimmylee!

Jag, min sambo och vår son på knappt två år ska åka till samma hotell 28/2 och undrar så klart hur ni hade det? Något du vill tipsa om? Avråda ifrån? Något vi absolut inte får missa att ta med?

Och du.. hur var frukostarna? Är det buffé eller bara lite man får välja mellan? Vi äter inte kött så jag hoppas att det inte bara är bacon å korvar å sånt.. :)

Svar på tråden Någon som ska till Lanzarote med Fritidsresor 21/1?