• raggarprinsessan

vad köper du för godis

du åker till en godisbutik. Vad finns i DIN godispåse när du är klar inne på affären i min finns det (skriv gärna vad era barn tar för godis oxå!!)  (gäller endast lösgodis)

Hallonlakritsskallar

Knäckklubbor

gelébjörnar

nappar

chilinötter

sura melonklyftor

cocobats

melontuggummi

vaniljfudge

å massa mer

japp jag är raggare och är stolt över det besök min blogg www.raggarprinsessan.bloggplatsen.se
  • Svar på tråden vad köper du för godis
  • Linda1976

Äter inte lösgodis, då det mest innehåller skit. Däremot gärna 90% choklad, eller handgjorda chokladpraliner från Flickorna Kanolds.

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • raggarprinsessan
    Linda1976 skrev 2011-01-05 22:56:12 följande:
    Äter inte lösgodis, då det mest innehåller skit. Däremot gärna 90% choklad, eller handgjorda chokladpraliner från Flickorna Kanolds.
    OK gott med choklad
    japp jag är raggare och är stolt över det besök min blogg www.raggarprinsessan.bloggplatsen.se
  • sotnos1

mitt godis påse består av surt,sött och massa CHOKLAD :) Gillar inte lakris men därimot har ja en super god blandning. Man tar en lakritsbalk och lägger på en sur colaflaska och äter dom tillsammans. riktigt gott då smakerna passa så utmärkt ihop. Har fått alla mina vänner samt många okända bli besatt av den såkallade blandningen. Cool

• Kallebus

Rosa bananer -sura
    Lakris
    Kritor
    Ferrari bilar

Isak 4år vill ha ferrari bilar, kolabönor och non stop

• sotnos1

nä nu ska jag nog gå ut och köpa mig en stor godispåse och kura ihop mig under täcket. Denna tråden gjorde mig väldigt sugen på deCool

• raggarprinsessan
    sotnos1 skrev 2011-01-06 12:56:27 följande:
    nä nu ska jag nog gå ut och köpa mig en stor godispåse och kura ihop mig under täcket. Denna tråden gjorde mig väldigt sugen på deCool

Kallebus skrev 2011-01-05 23:41:02 följande:
    Rosa bananer -sura
    Lakris
    Kritor
    Ferrari bilar

Isak 4år vill ha ferrari bilar, kolabönor och non stop
    mm kritor o bananer kolabönor har jag fasen aldri ätit
    sotnos1 skrev 2011-01-05 23:33:37 följande:

mitt godis påse består av surt,sött och massa CHOKLAD :) Gillar inte lakris men därimot har ja en super god blandning. Man tar en lakritsbalk och lägger på en sur colaflaska och äter dom tillsammans. riktigt gott då smakerna passa så utmärkt ihop. Har fått alla mina vänner samt många okända bli besatt av den såkallade blandningen. Cool

menar du sötlakritsbalkar??
  • Gurkan

Vad längesen det var jag köpte lösgodis, skulle tippa på 1,5 månad men sugen blev jag!
    - Vaniljfudge
    - Lysmelk
    - Skolkritor
    - Syrlingar
    - Colaflaskor
    - Päronflaskor
    - Dumle
    - och så mer förstås men det här var vad jag blev sugen på jsut nu!

• raggarprinsessan
    Gurkan skrev 2011-01-06 16:45:39 följande:
    Vad längesen det var jag köpte lösgodis, skulle tippa på 1,5 månad men sugen blev jag!
    - Vaniljfudge
    - Lysmelk
    - Skolkritor
    - Syrlingar
    - Colaflaskor
    - Päronflaskor
    - Dumle
    - och så mer förstås men det här var vad jag blev sugen på jsut nu!
    lysmelk I love 

Päronflaskor???  vad är det  
Svar på tråden vad köper du för godis