• Anonym (kriss)

Gymkillar!?!?

jag har hängt här en hel del den senaste tiden och har snubblat över en hel del trådar där många vill beskriva sina drömkillar. oftast skriver kvinnorna i dessa trådar att killen inte ska träna på gym men ändå vara stark och muskolös. sedan i andra trådar så ska kvinnorna posta bilder på sina favortikillar och två av tre är oftast rejält rippade.
    lite luddigt kanske, men jag har så otroligt många funderingar kring detta så jag borde kanske börja från grunden.
    vad är det som är så hemskt med killar som tränar på gym?

• Svar på tråden Gymkillar!?!?
  • Hannah76

"Gymkille" är för mig ingen vanlig kille som tränar på gym.. Utan en av dessa kralliga killar med asfula byxor som typ bor på gymmet.

• redneck girl

gymkille för mig är en som mer eller mindre bor på gymmet och står och brölar och slår sig på bröstet;) och när de går ser de ofta ut som de har spridda exem...mellan benen och under armarna .

• SkäggBiffen
    redneck girl skrev 2011-01-06 01:22:54 följande:
    gymkille för mig är en som mer eller mindre bor på gymmet och står och brölar och slår sig på bröstet;) och när de går ser de ofta ut som de har spridda exem...mellan benen och under armarna .
    HAHA Dagens

Tur att man bor hemma då Tungan ute
  • 1manswoman

Inget fel alls med en gymkille

• redneck girl
    SkäggBiffen skrev 2011-01-06 01:24:12 följande:
    HAHA Dagens

Tur att man bor hemma då Tungan ute
    tur för dig det;) får vara någon måtta vet du =)
  • 1manswoman
    redneck girl skrev 2011-01-06 01:22:54 följande:
    hahaha... ja måste ju inte titta på dom just när dom står o spränger varenda blodkärl i fejset... ja talar om resultatet :p
  • SkäggBiffen
    1manswoman skrev 2011-01-06 01:26:36 följande:
    hahaha... ja måste ju inte titta på dom just när dom står o spränger varenda blodkärl i fejset... ja talar om resultatet :p
    När jag kommer hem så får du ju se det... När jag apar mig alltså
  • redneck girl

finns snyggingar på gym med....nått annat har jag icke sagt . menar att det inte ska gå till överdrift .

1manswoman skrev 2011-01-06 01:26:36 följande:
  • 1manswoman
    SkäggBiffen skrev 2011-01-06 01:27:28 följande:
    När jag kommer hem så får du ju se det... När jag apar mig alltså
    haha,, tar på mid 3D brillorna o bänkar mig me popcorn, eller hur va de nu
Svar på tråden Gymkillar!?!?