• idel1001

Någon från Helsingborg?

Så roligt att hitta så många här!
    Lägger till mig på listan och ser fram emot att följa med här!

Bf för Helsingborgsbebisar 2011

Juni
    1 juni: Agda06, andra barnet (4 år)
    3 juni: GodisTokig, andra barnet (4år)
    22 juni: dianmant76, andra barnet 

Juli
    1 juli: Ninnsen, första barnet
    4 juli: Mitt hjärta är lyckligt, 38 år, andra barnet
    10 juli: FiaLotta83, 27 år, första barnet
    28 juli: idel1001, 31 år, andra barnet (12år)

Augusti
    24 augusti: LindaKv, andra barnet 
    28 augusti: Svalövsmamma, 24 år, andra barnet (4 år)
    31 augusti: sandslott, 28 år, andra barnet (9 år)

September
     8 september : liana86, 24 år andra barnet
    15 september: Charlisen, första barnet

• idel1001

Inatt kom magen!!! Idag ser jag plötsligt gravid ut på riktigt! Wow, hade helt glömt bort hur fint det var;)

• idel1001

Hej på er,

nu har jag kräkt varje dag i 12 veckor...
    Förra veckan blev jag inlagd med dropp ett par dagar (då var man inte så tuff längre...)
    Började jobba igår, jobbar som lärare/på fritids, men det gick inte så bra. Jag fick springa iväg och kräkas flera gånger och min ork är helt borta. Jobbar i Rydebäck och åker buss, vilket inte går så bra. Har flera gånger fått hoppa av bussen några hållplatser tidigare än tänkt och fått gå den sista biten.
    Idag blev jag så sjukskriven igen. Har fått olika tabletter, någon som inte hjälpt alls och någon som hjälper mot illamåendet men som jag blir helt sjukt trött av. Pest eller kolera, helt klart. Nu ska jag vara helt sjukskriven en vecka till och testa ytterligare en ny medicin. Hoppas kunna komma igång och jobba halvtid sen iaf.

Jag har en son sen innan, han fyller 12 nu i vår, och när jag väntade honom så mådde jag så här dåligt hela graviditeten. Det är dock inget som säger att det måste bli likadant nu... Hoppas verkligen inte det!

Kram på er
    /Idah 

• idel1001

En pojke! Grattis! Visst har ni en flicka sen innan?
    Jag längtar så till RUL, borde få tid snart. Berättade de könet utan problem? Har hört att vissa inte vill berätta.

• idel1001

Och jag som fick kallelse idag... Till Ewy... Hoppas hon har en bra dag då;)

• idel1001

Jag måste få fråga.. Även om det kan tyckas privat...
    Sex. Har ni lust? Jag tror att vi haft sex två gånger sen jag blev gravid. Jag har ingen lust alls och det är då rakt inte likt mig! Vänder det kanske snart? ( jag är i v16) borde man bara ha sex trots att lusten inte finns där? Den kommer kanske om man bara bjuder till?;)
    Jag känner inte igen mig och det är jobbigt!

• idel1001

Tack! Skönt att jag inte var unik;)! Hoppas vi får tillbaka lusten snart!

• idel1001

Jag blir galen på det dåliga utbudet av mammakläder här i stan! Bara HM och pop som har vad jag vet. Har ni några tips? Jag vill inte köpa på nätet, behöver kunna prova byxor!

• idel1001

Ska på RUL imorgon och har plötsligt blivit nervös! Är rädd att något ska vara fel. Är faktiskt riktigt rädd. Håll alla tummar ni har!!!

Förövrigt mår jag fortfarande katastrof. Sjukskriven än. Mår illa dygnet runt. Hade gärna sett att det blev sommar nu så våra små underverk får komma ut!;)

• idel1001

En pojke här oxå! Ewy var helt okey, ingen muntergök men väldigt duktig!
    Skönt att veta att allt var bra! Bf 27/7, en festivalpojke alltså;)

Svar på tråden Någon från Helsingborg?