• Anonym (ledsen)

Han vill inte fast vi nyss träffats

Träffade en kille hos en släkting för två mån sen. Någon vecka efter dejtade vi o det var nästan att vi hade sex men jag sa nej för det var ju första dejten. Sen hade vi sex nästa två dejter..efter det har det varit allmänt fram o tillbaka för han har mått jättedåligt då han haft mkt att göra med olika saker o jag fick känslor snabbt o det fick inte han. Han brukar vilja ta det väldigt lugnt i början säger han. Vi sågs ca en gång i veckan o jag märkte att han betedde sig nästan som en kompis mot mig. Jag är väldigt kåt av mig o vårt dejtande började just med att vi båda pratade sex o hur iviktigt det är när man träffar någon. Ändå kändes det snabbt som hans sexlust försvann. Han sade att han trodde han fått någon sjukdom men tog ändå inte tag i att gå o testa sig..då blev det ännu kostnigare att ses. Han har inte en enda gång tagit initiativ till sex. Till slut tog jag tag i att vi gick o testade oss. Det visade sig att vi kanske båda hade något o vi fick behandling. Vi sågs litet oftare o det kändes bra men för mig var det jättejobbigt att itne ha någon typ av sex ( vi fick inte ha samlag pga smittorisk, helst inte heller med kondom). men han verkade inte alls ha ont av att vi inte fick sexa. Vi har sovit ihop flera gånger o han säger att han gillar att kramas. Jag har tagit upp detta massa gåner men han skojar oftast bort det men ibland säger han att det bara är just nu han inte har lust. Nu får vi ha sex för vår behandling är slut men jag vet itne om jag vågar ses för jag tror inte han vill ha sex ändå. Till saken hör att jag verkligen älkskar sex och att killar brukar tända på mig då jag är väldgit vältränad o ser bra ut..har jag alltid fått höra. Jag tycker vekrligen mycket om honom men jag klarar inte av att fortsätta ses och inte ha sex..vad ska jag göra???

• Svar på tråden Han vill inte fast vi nyss träffats
  • krakel

Fråga honom rakt ut om han bara vill va polare... verkar faktiskt så... eller så vill han faktiskt ta det lugnt och då hjälper det inte att du tjatar eller va man ska kalla det....

Lycka till

• Anonym (ledsen)

Det har jag gjort men då skrattar han bara o säger att jag ska sluta.

• Anonym

Han verkar inte särskilt intresserad och det hjälper nog inte att du håller på och tjatar. Tycker det låter som du varit alldeles för på.

• Anonym (ledsen)

Men det är ju HAN som vill ses!

• Anonym

Hur var det när ni hade sex? Fick han upp den utan problem? Höll han ståndet hela tiden? Gick det fort? Han kan ju ha problem som han skäms över och inte vågar nämna.

• Anonym
    Anonym (ledsen) skrev 2011-01-06 19:10:03 följande:
    Men det är ju HAN som vill ses!
    Jo, men han är ju uppenbarligen inte intresserad av dig på samma vis som du är av honom.
  • Anonym (Been there)

Mitt ex var likadan, han fick mig att ta ut skilsmässa & flytta till honom, men sen ville han ta det lugnt. Ingen skulle veta att vi var tillsammans, han ville inte hålla handen på stan osv & vi hade knappt sex alls. Tog övet ett år innan han började visa känslor på ett mer normalt sätt, sexlivet var aldrig särskilt bra. Efter 6 år fick jag nog... Har nu visat sig att han har en udda sexuell läggning & att han är ganska asexuell i allmänhet.

Hoppas att det ordnar sig för eran del, försök att prata med honom om hur du känner..

• Arkis

Det kan också vara så att han är "rädd" för dig! Kanske tycker han att du är "för" bra för honom. Det finns många killar/män som är rädda och har prestationsångest!

• Arkis

Mitt råd till dig är att ta det lugnt och  ta det i hans takt! Jag skrämde nämligen livet ur min ex man! Han hade inte haft sex med någon på väldigt länge och skilt sig två år tidigare. I hans tidigare äktenskap ville sällan hans dåvarande fru ha sex. Min ex man blev hur som helst livrädd för mig - han har nu berättat för mig att han kände sig som en "sak", inte som en människa/man. Jag var för "på" helt enkelt! Han blev livrädd. Ta det lugnt och låt honom styra takten/farten! Vi separerade för ett halvår sedan på grund av att vårt sex-liv aldrig kom igång på riktigt (var tillsammans i tio år). Han var, och är fortfarande, deprimerad när vi träffades. Först nu efter skilsmässan har han tagit tag i detta (terapi + medicin).

• Anonym
    Arkis skrev 2011-01-06 20:13:59 följande:
    Det kan också vara så att han är "rädd" för dig! Kanske tycker han att du är "för" bra för honom. Det finns många killar/män som är rädda och har prestationsångest!
    Ledsen, men jag tror inte på det där med att det skulle vara för att man är för bra. Det är bara en ursäkt ni tjejer vill höra och håller er fast vi. Tycker man att nån är så himla bra så kör man på. Tycker att tjejer borde försöka se världen som den är. Vill killen ha sex med er så kommer han att ha det.
  • Anonym (ledsen)
    Arkis skrev 2011-01-06 20:18:07 följande:
    Mitt råd till dig är att ta det lugnt och  ta det i hans takt! Jag skrämde nämligen livet ur min ex man! Han hade inte haft sex med någon på väldigt länge och skilt sig två år tidigare. I hans tidigare äktenskap ville sällan hans dåvarande fru ha sex. Min ex man blev hur som helst livrädd för mig - han har nu berättat för mig att han kände sig som en "sak", inte som en människa/man. Jag var för "på" helt enkelt! Han blev livrädd. Ta det lugnt och låt honom styra takten/farten! Vi separerade för ett halvår sedan på grund av att vårt sex-liv aldrig kom igång på riktigt (var tillsammans i tio år). Han var, och är fortfarande, deprimerad när vi träffades. Först nu efter skilsmässan har han tagit tag i detta (terapi + medicin).
    Han har öppnat sig o sagt att han inte känner igen sig själv och att han mår jättedåligt över att han inte har nåogn större sexlust. Han är livrädd för hur jag tar det och förstår det inte själv..men han tror kanske det kan handla just om att jag vill så mycket och att jag "gillar allt".. som jag förstått det har han itne upplevt en tjej som älskat sex så mkt innan...så jag tror iaf det löser sig .
Svar på tråden Han vill inte fast vi nyss träffats