Han vill inte fast vi nyss träffats
Träffade en kille hos en släkting för två mån sen. Någon vecka efter dejtade vi o det var nästan att vi hade sex men jag sa nej för det var ju första dejten. Sen hade vi sex nästa två dejter..efter det har det varit allmänt fram o tillbaka för han har mått jättedåligt då han haft mkt att göra med olika saker o jag fick känslor snabbt o det fick inte han. Han brukar vilja ta det väldigt lugnt i början säger han. Vi sågs ca en gång i veckan o jag märkte att han betedde sig nästan som en kompis mot mig. Jag är väldigt kåt av mig o vårt dejtande började just med att vi båda pratade sex o hur iviktigt det är när man träffar någon. Ändå kändes det snabbt som hans sexlust försvann. Han sade att han trodde han fått någon sjukdom men tog ändå inte tag i att gå o testa sig..då blev det ännu kostnigare att ses. Han har inte en enda gång tagit initiativ till sex. Till slut tog jag tag i att vi gick o testade oss. Det visade sig att vi kanske båda hade något o vi fick behandling. Vi sågs litet oftare o det kändes bra men för mig var det jättejobbigt att itne ha någon typ av sex ( vi fick inte ha samlag pga smittorisk, helst inte heller med kondom). men han verkade inte alls ha ont av att vi inte fick sexa. Vi har sovit ihop flera gånger o han säger att han gillar att kramas. Jag har tagit upp detta massa gåner men han skojar oftast bort det men ibland säger han att det bara är just nu han inte har lust. Nu får vi ha sex för vår behandling är slut men jag vet itne om jag vågar ses för jag tror inte han vill ha sex ändå. Till saken hör att jag verkligen älkskar sex och att killar brukar tända på mig då jag är väldgit vältränad o ser bra ut..har jag alltid fått höra. Jag tycker vekrligen mycket om honom men jag klarar inte av att fortsätta ses och inte ha sex..vad ska jag göra???