Discokula
Är på jakt efter en discokula som är lika stor en en tennisboll, mindre går också bra ( men absolut inte större), någon som vet vart man kan få tag på det?
Helst via fysisk butik, men nätet går också bra.
Är på jakt efter en discokula som är lika stor en en tennisboll, mindre går också bra ( men absolut inte större), någon som vet vart man kan få tag på det?
Helst via fysisk butik, men nätet går också bra.
Julgranskula skulle definitivt funka.
Vart kan man hitta det, om det går att få tag på nu vill säga efter jul
Får bli en runda och kolla runt idag
Det ska jag kolla upp ska ändå till panduro idag
Har varit runt idag och kollat, men inte hittat något, rusta hade haft små discojulgranskulor men det var slut (och skulle egentligen ha varit för små men bättre än inget) och om de andra har haft vet jag inte det fanns inte nu i all fall. Vilket jag kan förstå då det har gått ett tag sedan jul.
Den på teknikmagasinet kommer tyvärr bli förstor så den funkar inte alls.
Panduro idén var super tyckte jag som ett alternativ men blev inte bra i praktiken, då glasmosaiken inte passar helt på den runda frigolitkulan så det blev inte något fint.
Pratade även med syrran och hon hade för sig att hon sett sådna julgranskulor på åhlens som de sålde styckvis. Kan inte tänka mig att det finns kvar så långt efter jul, men ska självklart kolla imorgon i alla fall.
Är det fler som har tips och ideer så kom gärna med dem.
Jag ska ha den som en dekoration på en tårta som ska gå i discotema.
Har också googlat men inte hittat någon sida som säljer, men nu är det löst fast det stör mig att frakten går på mer än vad själva produkten gör (85 kr för frakten).
TAck för hjälpen och engagemanget
en räcker
Kalaset kommer inte vara förrän den 22-23 januari då hon fyller år lägger in en bild på tårtan då.
Det ska jag göra, tack
Som det var sagt här kommer en bild på discotårtan.