Hjälp mig bli en lugnare mamma!
Jag har ett problem..... Jag har 3 barn 3, 2, 0 år de 2 äldsta går mig på nerverna, de bråkar mkt kastar leksaker och gör allt man. Kan för att driva mig till vansinne MEN ja vet att dom båda är i trotsåldern. jag har bara så dåligt tålamod och orkar inte med deras trots för jag kan säga till miljoner ggr att de i inte är ok att slåss, bitas, nypas hoppa i soffan, kasta leksaker mm men de går liksom inte fram till dom och då har ja en ganska ful ovana och det är att skrika på dom, sedan bebisen kom har ja vart jätte stressad o h mår verkligen inte bra av att ja skriker på mina barn, har skrikit även innan den minsta föddes men nu känns det som om de testar mig ännu mer och ja gör inte annat än skriker på dom känns det som. Jag vill SLUTA skrika på dom för just nu har ja kommit till en punkt att ja knappt tål något dom gör längre, ja blir irriterad o arg för minsta lilla och det gör mig ledsen och stressad att ja känner så. Jag känner mig misslyckad som förälder. Jag är i stort Seth ensamstående då min man jobbar mkt oc mitt ansvar är barnen och hemmet och allt va det innebär. Ja hinner med allt utan problem det är bara mitt humör och beteende som behöver förändras. Hae gått hos kurator via BVC men bara fått sympati och det vill ja inte ha, ja vill ha tips på hur ja blir lugnare och en bättre mamma. För detta måste upphöra för mina underbara barns skull, ja måste slita skrika så snälla hjälp mig ge mig tips allt e välkommet!