• Anonym (Olycklig)

Vad gör man när man har familj men är kär?

Jag har familj med man och barn men är kär i en tjej. Eller förälskad i allafall. Hur kommer jag över det? Min familj är viktigast för mig och lämnar aldrig den så hur kommer jag över henne? Behöver verkligen hjälp.

• Svar på tråden Vad gör man när man har familj men är kär?
  • redneck girl

kan man bara så där komma över det? tror inte det . med tiden kan det ju blekna.

• Anonym (Olycklig)

Vad ska jag göra då? Ha sex med henne en gång och hoppas spänningen förvinner?

• fetsnygg
    Anonym (Olycklig) skrev 2011-01-07 21:04:28 följande:
    du får väl acceptera att du känner som du gör men välja att inte göra något åt saken.. under en livstid blir man förälskad, det är inte mycket att göra åt saken om man inte vill förlora det man redan har
  • redneck girl
    Anonym (Olycklig) skrev 2011-01-07 21:04:28 följande:
    sånt där måste du avgöra själv . det finns ingen chans att din man kunde tänka sig två tjejer i sängen? då får du ju rå om båda på bästa sätt .
  • Anonym (vänta ut det)

Man väntar ut det. Även om man lever i ett fast förhållande så innebär ju inte det att man är immun mot att bli kär i andra, tyvärr.

Men förälskelse går över. Ibland måste man hålla distansen ett tag, ibland bryta kontakten, ibland (om man jobbar ihop) lida igenom det.

Jag har varit där du är och det gick över

• Anonym

Antingen får du rida igenom stormen och vänta tills det rinner ut i sanden eller stänga av dina känslor. man kan ju faktiskt inte hjälpa att man får känslor för nån annan, det är ju sånt som kan hända. det har hänt mig flera gånger under tiden jag har vart ihop med min sambo,men vad göra åt det liksom?! känner hon samma sak??

• Anonym (blomman)
    redneck girl skrev 2011-01-07 21:08:13 följande:
    sånt där måste du avgöra själv . det finns ingen chans att din man kunde tänka sig två tjejer i sängen? då får du ju rå om båda på bästa sätt .
    Vadå e ts en tjej??
  • redneck girl
    Anonym (blomman) skrev 2011-01-07 21:14:11 följande:
    Vadå e ts en tjej??
    kanske sett fel då.antog det när det stod man och barn....men det kanske är en man som lever med en man och barn...vad vet jag .
  • Anonym (blomman)
    redneck girl skrev 2011-01-07 21:21:00 följande:
    kanske sett fel då.antog det när det stod man och barn....men det kanske är en man som lever med en man och barn...vad vet jag .
    Missade ju det där med man
  • redneck girl
    Anonym (blomman) skrev 2011-01-07 21:26:03 följande:
    Missade ju det där med man
    antagligen är ts en tjej, som blitt förälskad i en annan tjej.
    så nu sitter hon i en knivig sits .den kärleken....
Svar på tråden Vad gör man när man har familj men är kär?