Har bara läst lite i tråden & ville bara dela med mig av en lycklig historia
Jag blev kär i min sambos bästa vän, vi var vänner alla tre & det kändes extremt jobbigt att bli kär i just honom. Jag undvek honom, men det kändes inte bättre, snarare tvärtom. Vi började skriva till varandra mer & mer på facebook, ingen av oss visste vad den andre kände, men givetvis blev det även "prat" om relationer, känslor osv ju mer vi lärde känna varandra. Han berättade mkt om olika kvinnor i hans liv, vilket fick mig att tro att han inte alls var intresserad av mig givetvis.
Så en kväll tog jag modet till mig & skrev att jag trodde att jag började bli kär i hans personlighet (tänkte att det var ett sätt att visa intresse om han var det minsta intresserad, men något som gick att skratta bort om han inte var det) Den lilla meningen är nog den bästa jag skrivit i hela mitt liv, för han var intresserad, hade varit det sedan han såg mig första gången.
Vi satt & skrev till varandra väldigt länge den kvällen & några dagar till, sedan bestämde jag mig för att berätta allt för min sambo (jag hatar otrohet & skulle aldrig kunna utsätta en människa för det)
Jag & kompisen trodde givetvis att han skulle bli vansinnig & be oss båda dra åt skogen, MEN, det gjorde han inte! Han lyckönskade oss & det var han som sa åt oss att våga chansa om vi hade känslor för varandra, han hjälpte mig att packa för att flytta in hos kompisen.
Nu för tiden bor jag med mitt livs stora kärlek, nämligen mitt ex bästa vän sedan 20 år tillbaka, min sambo är gudfar till min & ex:ets son, vi är vänner alla tre & livet är UNDERBART